۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۱۶۲۴

رفتار اوباما و کنگره این کشور یک بازی سیاسی است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اوباما و کنگره امریکا در بحث افزایش تحریم‌ها یک بازی سیاسی را برای جلب افکار عمومی دنیا انجام می‌‌دهند.
رفتار اوباما و کنگره این کشور یک بازی سیاسی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سجاد مصطفی‌پور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سابقه چندساله امریکا در دشمنی با ایران بسیار روشن و واضح است.

مصطفی‌‌پور ادامه‌داد: دشمنی امریکا با ایران از اوایل انقلاب تا کنون به صورت آشکار وجود داشته و این ماجرا از ۱۶ آذر پس از تسخیر لانه جاسوسی و ماجرای طبس و بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان کاملا مشخص است.

وی تصریح‌کرد: جنگ ایران و عراق و حمایت امریکا از دشمن و حمایت از فتنه ۸۸ نمونه بارزی از دشمنی‌ امریکا با ما است.

وی خطاب به مسئولان دولت گفت: با توجه به مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ و حضور هیئت‌های پارلمانی غرب و امریکا به ایران به نظر می‌رسد عده‌ای فکر کردند مشکلات ما به پایان رسیده ولی آنها نباید به امریکا و غرب دل خوش کنند.

مصطفی‌پور در ادامه اظهار ‌‌داشت: سابقه امریکا نشان داده‌است که با مردم و کشور ما صداقت ندارند و فقط به منافع خود فکر می‌کند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید ‌بهشتی اضافه‌کرد: با توجه به‌ اینکه امریکایی‌ها در برخی از مسائل با چانه‌زنی با مقامات ایران چهره همکاری از خود نشان می‌دهند ولی رفتار آنها با گفتارشان تناقض دارد.

وی ادامه‌داد: تلاش کنگره آمریکا برای افزایش تحریم‌ها نشان از چهره واقعی امریکایی‌ها دارد.

مصطفی‌پور تصریح‌کرد: امریکا همواره با سخنان تحدید آمیز و با بهانه‌گیری با کشور ما برخورد کرده‌است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در خاتمه خاطرنشان‌کرد: مگر می‌شود در کشوری مانند ایالات متحده‌ بین دولت و کنگره این‌همه تناقض و اختلاف وجود داشته ‌باشد، این فقط یک بازی سیاسی است که آنها برای جلب افکار عمومی دنیا انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۶:۴۳

16 Jan 2020