کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفتار اوباما و کنگره این کشور یک بازی سیاسی است

21 دی 1392 ساعت 8:49

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اوباما و کنگره امریکا در بحث افزایش تحریم‌ها یک بازی سیاسی را برای جلب افکار عمومی دنیا انجام می‌‌دهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سجاد مصطفی‌پور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سابقه چندساله امریکا در دشمنی با ایران بسیار روشن و واضح است.

مصطفی‌‌پور ادامه‌داد: دشمنی امریکا با ایران از اوایل انقلاب تا کنون به صورت آشکار وجود داشته و این ماجرا از ۱۶ آذر پس از تسخیر لانه جاسوسی و ماجرای طبس و بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان کاملا مشخص است.

وی تصریح‌کرد: جنگ ایران و عراق و حمایت امریکا از دشمن و حمایت از فتنه ۸۸ نمونه بارزی از دشمنی‌ امریکا با ما است.

وی خطاب به مسئولان دولت گفت: با توجه به مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ و حضور هیئت‌های پارلمانی غرب و امریکا به ایران به نظر می‌رسد عده‌ای فکر کردند مشکلات ما به پایان رسیده ولی آنها نباید به امریکا و غرب دل خوش کنند.

مصطفی‌پور در ادامه اظهار ‌‌داشت: سابقه امریکا نشان داده‌است که با مردم و کشور ما صداقت ندارند و فقط به منافع خود فکر می‌کند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید ‌بهشتی اضافه‌کرد: با توجه به‌ اینکه امریکایی‌ها در برخی از مسائل با چانه‌زنی با مقامات ایران چهره همکاری از خود نشان می‌دهند ولی رفتار آنها با گفتارشان تناقض دارد.

وی ادامه‌داد: تلاش کنگره آمریکا برای افزایش تحریم‌ها نشان از چهره واقعی امریکایی‌ها دارد.

مصطفی‌پور تصریح‌کرد: امریکا همواره با سخنان تحدید آمیز و با بهانه‌گیری با کشور ما برخورد کرده‌است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در خاتمه خاطرنشان‌کرد: مگر می‌شود در کشوری مانند ایالات متحده‌ بین دولت و کنگره این‌همه تناقض و اختلاف وجود داشته ‌باشد، این فقط یک بازی سیاسی است که آنها برای جلب افکار عمومی دنیا انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11624

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11624/رفتار-اوباما-کنگره-این-کشور-یک-بازی-سیاسی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir