:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> از پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۰۸۹۲
همزمان با هفته پژوهش

از پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شود

کارشناس مسئول پژوهش دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری از تجلیل پژوهشگران برتر استان همزمان با هفته پژوهش خبر داد.
از پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شود
به گزارش جهان بین، سیروس منجزی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در این استان، اظهار کرد: فعال‌سازی شورای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و رابطان پژوهشی ادارات، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در این راستا ۵۷ شورای پژوهشی با عضویت ۶۰ رابط پژوهشی و ۳۴۰ عضو در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

منجزی تقدیر از پژوهشگران برتر را از اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: معرفی طرح‌های پژوهشی و کاربردی و برگزاری کارگاه‌های
آموزشی مرتبط با پژوهش از مهم‌ترین برنامه‌های محوری هفته پژوهش استان محسوب می‌شوند.

کارشناس مسئول پژوهش دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کمیته پژوهشی شهرستان‌ها نیز با مسئولیت فرمانداران به دبیری واحدهای دانشگاهی شهرستان مربوطه و با عنوان ستاد هفته پژوهش شهرستان فعال شده است.

وی بر ضرورت گرامیداشت هفته پژوهش تأکید کرد و گفت: پژوهش فرصتی است برای تمام افراد به‌ویژه جویندگان علم و دانش که در کنار هم از تجربیات یکدیگر به خوبی استفاده کرده و به تبادل فناوری و آخرین دستاوردهای خود بپردازند.

منجزی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط را برای جذب نخبگان در این مرز و بوم فراهم سازیم و با در اختیار گذاشتن تمام امکانات و تجهیزات برای نوابغ از خروج آنها به خارج از کشور جلوگیری کنیم.

انتهای خبر/





جهانبین,پژوهش,هفته,تقدیر,پژوهشگر,برتر,نخبه,نخبگان,استان,چهارمحال,بختیاری
مرجع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۸:۴۹

31 Dec 2019