کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با هفته پژوهش

از پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شود

فارس نیوز , 19 آذر 1392 ساعت 10:53

کارشناس مسئول پژوهش دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری از تجلیل پژوهشگران برتر استان همزمان با هفته پژوهش خبر داد.


به گزارش جهان بین، سیروس منجزی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در این استان، اظهار کرد: فعال‌سازی شورای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و رابطان پژوهشی ادارات، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در این راستا ۵۷ شورای پژوهشی با عضویت ۶۰ رابط پژوهشی و ۳۴۰ عضو در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

منجزی تقدیر از پژوهشگران برتر را از اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: معرفی طرح‌های پژوهشی و کاربردی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با پژوهش از مهم‌ترین برنامه‌های محوری هفته پژوهش استان محسوب می‌شوند.

کارشناس مسئول پژوهش دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کمیته پژوهشی شهرستان‌ها نیز با مسئولیت فرمانداران به دبیری واحدهای دانشگاهی شهرستان مربوطه و با عنوان ستاد هفته پژوهش شهرستان فعال شده است.

وی بر ضرورت گرامیداشت هفته پژوهش تأکید کرد و گفت: پژوهش فرصتی است برای تمام افراد به‌ویژه جویندگان علم و دانش که در کنار هم از تجربیات یکدیگر به خوبی استفاده کرده و به تبادل فناوری و آخرین دستاوردهای خود بپردازند.

منجزی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط را برای جذب نخبگان در این مرز و بوم فراهم سازیم و با در اختیار گذاشتن تمام امکانات و تجهیزات برای نوابغ از خروج آنها به خارج از کشور جلوگیری کنیم.

انتهای خبر/





جهانبین,پژوهش,هفته,تقدیر,پژوهشگر,برتر,نخبه,نخبگان,استان,چهارمحال,بختیاری


کد مطلب: 10892

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10892/پژوهشگران-برتر-چهارمحال-بختیاری-تجلیل-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir