۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۷۰۸۴
بهترین منطقه گردشگری شهر اردل بدون امکانات رفاهی

چرا روزانه از تعداد گردشگران منطقه توریستی باغ رستم کم می شود؟

منطقه گردشگری و زیبای باغ رستم در گذشته پذیرای روزانه صدها گردشگر و مسافر از شهرها و استان های همجوار بوده است اما به دلیل نبودن امکانات رفاهی روز به روز از میزان بازدید کنندگان این منطقه سیاحتی کم می شود.

به گزارش جهانبین،آبشارهای زیبای باغ رستم در تنگ درکش ورکش و در فاصله ۶ كيلومتری شهرستان اردل در زمره زیباییهای طبیعی کشوری به شمار می رود اما امروز به دلیل نداشتن امکانات رفاهی و بهداشتی موقعیت خود را در شهرستان اردل از دست داده است.

چشمه های فراوانی که در این مکان تفریحی دیده می شود در کشور کم نظیر هستند و اگر مسئولین توجه ویژه ای به این منطقه زیبا داشته باشند می توان گفت، یکی از بهترین مناطق گردشگری کشوری خواهد بود.

جاده هایی که به کناره رودخانه منتهی می شود همچنان خاکی و شوسه بوده و حداقل امکانات رفاهی، بهداشتی و سکونتی هم برای گردشگراندر نظر گرفته نشده است.

یکی از قابلیت هایی که می تواند برای جوانان این خطه اشتغال ایجاد کند، احداث مغازه های گوناگون از قبیل خوارو بار فروشی، پوشاک، سوغات استان و غیره است که از این طریق ضمن بهره مندی گردشگران از امکانات این گونه واحدهای فروش، برای تنی چند از جوانانم جویای کار این منطقه اشتغالزایی می شود.
مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۰۹:۵۵

22 Sep 2024