۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۰
ميدان"چه کنم،چه نکم" در فرادنبه

ميداني که در شهر فرادنبه مردم را به"چه کنم" واداشته است! +عکس

ميداني که در شهر فرادنبه موجب ايجاد بي نظمي و مشکل در عبور و مرور مردم شده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن ميداني وجود دارد که در بين مردم به نام"ميدان چه کنم،چه نکنم" نامگذاري شده است، اين ميدان چون به صورت ناقص ايجاد شده موجب بي نظمي و مشکل در عبور و مرور مردم شده است.

يکي از شهروندان فرادنبه ضمن ابراز گلايه در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت:اين ميدان چون در نقطه پرتردد شهر محور ارتباطي بروجن-شهرکرد واقع شده است ناقص بودن آن باعث ايجاد تصادف مي شود.

وي با بيان اين که مسيرهاي عبور و مرور در اين ميدان مشخص نيست تصريح کرد: اين امر موجب ايجاد بي نظمي مي شود که به دنبال آن دور زدن در اين ميدان و عبور عابران پياده را با مشکل مواجه ساخته است.

ديگر شهروند فرادنبه اي بر تکميل شدن اين ميدان تاکيد کرد و گفت: مسئولين مربوطه جهت مشخص شدن وضعيت و تکميل شدن اين ميدان بايستي چاره انديشي کنند تا اين ميدان از بي نظمي و هرج و مرج خارج شود.

به دنبال اعتراض مردم شهر فرادنبه نسبت به اين وضعيت خبرنگار کلار در تماسي با شهردار فرادنبه اين مشکل را جويا شد.

علي بابايي شهردار فرادنبه با بيان اين که مشکل اين ميدان به شهرداري مربوط نمي شود گفت:حريم اين جاده به ميزان ۵۰ متر در اختيار اداره راه و شهر سازي است که جهت برطرف کردن اين مشکل بايستي اقدام کند.

وي افزود: در نشست اخيري که در استان با مسئولين مربوطه برگزار شد مقرر گرديد که اين ميدان به طور کلي حذف شود و با هم سطح سازي جاده در سال آينده تبديل به بلوار شود.

فرادنبه در فاصله هفت کيلومتري شهر بروجن واقع شده است.

انتهاي پيام1020ج/۵۴۰ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۴:۰۳

3 Jan 2020