۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۳۳۰۸۳
با حضور امام جمعه و فرماندار کوهرنگ و رئيس هئيت اسکي استان

پيست اسکي کوهرنگ رسما بازگشايي شد+ تصاوير

پيست اسکي کوهرنگ صبح امروز (جمعه) با حضور مسئولين استاني و شهرستاني مورد بهره‌برداري رسمي قرار گرفت.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر به دنبال بارش هاي اخير و ارتفاع يک متري برف در شهرستان کوهرنگ، پيست اسکي چلگرد بازگشايي شد.

در مراسم بازگشايي رسمي اين پيست، حجت الاسلام‌و‌المسلمين طباطبايي امام جمعه شهرستان کوهرنگ، زمان‌پور فرماندار اين شهرستان، فرامرزي رئيس هيئت اسکي استان چهارمحال و بختياري، معاون فرماندار کوهرنگ، بخشدار مرکزي کوهرنگ، بخشدار صمصامي، بخشدار بازفت و ساير مقامات رزشي نيز حضور داشتند.

رئيس هيئت ورزشي اسکي استان چهارمحال و بختياري در اين خصوص به خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: بارش برف قابل‌ توجه در منطقه کوهرنگ موجب رسيدن ارتفاع برف به استانداردهاي موجود پيست‌هاي اسکي رسيده است و هم‌اکنون اين پيست اسکي بازگشايي‌شده است.

دکتر صفر فرامرزي اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران استان و علاقه‌مندان به رشته اسکي مي‌توانند از اين پيست اسکي استفاده کند.

رئيس هيئت ورزشي اسکي استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سال‌هاي گذشته به خاطر تأخير در بارش برف مدت‌زمان فعاليت اين پيست اسکي کم بوده است و ورزشکاران اين استان نتوانستند بر روي برف تمرين خوبي داشته باشند، اظهار داشت: اميدواريم که ورزشکاران استان امسال بتوانند از اين ظرفيت خوب به نحو مطلوب استفاده کنند و خود را براي مسابقات کشوري آماده کنند.

فرامرزي يادآور شد: هم‌اکنون استان چهارمحال و بختياري داراي ۴۰۰ ورزشکار اسکي است که در اين رشته ورزشي فعاليت مي‌کنند.

رئيس هيئت ورزشي اسکي استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: ورزشکاران اين رشته ورزشي در حوزه خواهران حدود ۱۲۰ نفر و در حوزه برادران ۲۸۰ نفر هستند.

وي اظهار داشت: بالابر اين پيست اسکي در روزهاي شنبه تا پنجشنبه از ساعت 2 تا 4 عصر و روز هاي پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 4 عصر فعال است و ورزشکاران و علاقه‌مندان مي‌توانند از اين پيست اسکي استفاده کنند.

پيست اسکي چلگرد يکي از جاذبه هاي طبيعي و ورزشي استان چهارمحال و بختياري در فصل زمستان است.

اين پيست در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و در فاصله 88 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري، در دامنه کوه کارکنان با شيب مناسب و طول 800 متر از معروفترين پيست هاي اسکي رشته کوه زاگرس به شمار مي رود که در سال 1354 ساخته شده است.

پيست اسکي کوهرنگ داراي 4 دستگاه بالابر است، 3 دستگاه بالابر اين پيست ارتفاع 750 متر را طي مي‌کنند و بالابر ديگر که مختص به افراد مبتدي است، 200 متر مسافت دارد.

اين پيست يکي از مکان‌هاي ورزشي، تفريحي و توريستي استان چهارمحال و بختياري است.

انتهای پیام1022ج /610ک
  • افتتاح پیست اسکی کوهرنگ

    افتتاح پیست اسکی کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۵:۵۷

27 Dec 2019