۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۴۷۷۴
مسئول ستاد برگزاري مراسمات مذهبي شهر چليچه گفت:

انس با کلام الهي سبب قرآني شدن کردار و رفتار انسان‌ها مي‌شود

مسئول ستاد برگزاري مراسمات مذهبي شهر چليچه گفت: هم‌زمان با ايام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن در شهر چليچه با حضور قاريان شهرستاني و کشوري برگزار مي‌شود.
به گزارش جهانبین نیوز، رمضان مختاري مسئول ستاد برگزاري مراسمات مذهبي شهر چليچه در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن برشمردن فضيلت‌هاي کلام خدا و اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبري در جهت ترويج آن در بين کودکان و نوجوانان بر نهادينه کردن آن در بين قشر نوجوان و جوان اظهار کرد: اگر بتوان فرهنگ قرآني را در بين مردم نهادينه کرد، قطعاً پيامد آن، فرهنگ جهاد، ايثار، ازخودگذشتگي و زندگي براساس آموزه‌هاي ديني و قرآني خواهد بود که اين امر استحکام خانواده‌ها را در پي خواهد داشت.

برگزاري محافل انس با قرآن باعث ترويج فرهنگ قرآني در جامعه مي‌شود

وي با اشاره به‌ ضرورت برگزاري محافل انس با قرآن کريم خاطرنشان کرد: برگزاري محافل انس با قرآن در شهر، سبب آشنايي هرچه بيشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهي و ترويج فرهنگ قرآني در جامعه مي‌شود.

مختاری با اشاره به استقبال بي‌نظير علاقه‌مندان به قرآن کريم در شهر چليچه گفت: انس با کلام الهي سبب قرآني شدن کردار و رفتار انسان‌ها مي‌شود.

مسئول ستاد برگزاري مراسمات مذهبي شهر چليچه افزود: قرائت و درک آيات قرآن موجب پديد آمدن معرفت و پيروي انسان‌ها از دستورات الهي و رهنمودهاي ولايت‌فقيه در جامعه خواهد شد.

وي اجراي محافل و نشست‌هاي قرآني در سطح شهر را گامي مؤثر براي ترويج و اشاعه فرهنگ قرآن کريم، توسعه فعاليت‌هاي ديني، قرآني و معنوي، پرورش استعدادهاي جوانان و نوجوانان درزمينه يادگيري بهتر مفاهيم قرآني و انس گرفتن بيش‌ازپيش مردم با اين کلام الهي عنوان کرد.

مسئول ستاد برگزاري مراسمات مذهبي شهر چليچه هدف از برگزاري اين محافل را ترويج فرهنگ قرآني و انس بيشتر جوانان و نوجوانان  با کلام وحي در ماه نزول قرآن و در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري دانست.

مختاری در پايان از زحمات هيئت امناء مسجد، حاج کورش صادقي و پايگاه‌هاي بسيج در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن اين محافل تقدير و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۳۳:۴۹

26 Apr 2024