۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۸۱۶۶
گزارش تصويري

برگزاري مراسم تقدير از سپيدپوشان سبزانديش و صبور در اردل

به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار، با حضور مسئولين شهرستان، پرستاران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان جشن روز پرستار در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از هفت چشمه، پيش از ظهر امروز سه شنبه سوم بهمن ماه به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار، با حضور مسئولين شهرستان، پرستاران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان جشن روز پرستار در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.

دکتر اکبر عابدي رئيس بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل در اين جشن باشکوه ضمن تبريک ميلاد باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران عزيز بايد دنباله رو حضرت زينب (س) پرستار بزرگ عالم باشند و جايگاه ايشان را حفظ کرده و از هيچ تلاشي کوتاهي نکنند زيرا پرستاران مدافع اساسي اعتبار و آبروي سيستم بهداشت ودرمان و نقش پررنگي در به ثمر نشستن تلاش همه جانبه سيستم دارند.

عابدي ضمن تشکر از پرستاران بيان داشت: از خانواده ها و فرزندان شما ممنونم که با صبر و تحمل خود از همکاران ما براي تعهد و حرکت معنويشان حمايت مي کنند و انشالله به دور از همه نا ملايمات با صبر و نشاط همچنان بر زخم ها و درد هاي بيماران مرهم باشيد.

وي با اشاره به انتخاب ميلاد حضرت زينب (س) براي تجليل از مقام پرستار گفت: با نامگذاري روز ميلاد حضرت زينب (س) به نام روز پرستار، الگويي بسيار ارزشمند براي پرستاران قرار داده شده است.

اجراي موسيقي سنتي توسط مرتضي رئيسي از خوانندگان گويش محلي شهرستان اردل، اجراي نمايش‌هاي طنز توسط هنرمندان، و تجليل از پرستاران نمونه از ديگر بخش‌هاي اين جشن بزرگ بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۴۲:۰۸

26 Apr 2024