۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۲۹۳۳۵
همزمان با روز ملي عفاف و حجاب:

راهپيمايي حجاب و عفاف در اردل برگزار شد+تصاوير

راهپيمايي حجاب و عفاف صبح امروز با حضور گسترده مسئولين ،برادران و خواهران انقلابي و بسيجي در شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در اين مراسم شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و نوشته‌هايي درباره حجاب و عفاف، از چهارراه نماز تا پارک دزپارت با سردادن شعارهاي «چادر حجاب برتر، خشنودي پيامبر، «يا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «حرف امام و رهبر، چادر حجاب برتر» و … خواستار ترويج فرهنگ عفاف و حجاب شدند.
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين همايش بزرگ دفاع از حجاب و عفاف که با حضور هزار نفري برادران و خواهران ولايتمدار اردلي برگزار شد با اشاره به ضرورت حفظ حجاب در جامعه گفت: اکنون دشمن با رواج آسيب‌هاي مختلف در شبکه‌هاي مجازي و ماهواره‌اي قصد تخريب بنيان خانواده را دارد که دشمن تنها راه موفقيت خود در نفوذ به درون خانواده و به بطلان کشيدن اين چهارچوب مي‌داند.

جمشيدي اظهار کرد: دشمن خواستار کمرنگ شدن حجاب در جامعه است ولي بايد توجه داشت که جامعه ما جامعه ديني و اسلامي مورد تاکيد ائمه اطهار (ع) است و همه در مقابل حجاب خانواده‌ها مسؤول هستيم و بايد خانواده‌ها با الگو‌گيري از سيره و صفات حضرت فاطمه زهرا (س) در حفظ حجاب کوشا باشند.
در ادامه اين همايش حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل بدحجابي و بي‌حجابي را بي‌حرمتي به جامعه عنوان کرد و افزود: حرکت خصمانه دشمن براي رواج بي‌حجابي در کشور با تبليغات سوء از طريق بشقاب‌هاي سمي و شبکه‌هاي اجتماعي ادامه دارد و بايد بصيرت جامعه نسبت به اين موضوع بيش از گذشته افزايش يابد.

بهرامي بر ضرورت نهادينه شدن فريضه ديني امر به معروف و نهي از منکر در درون خانواده‌ها تاکيد کرد و گفت: اگر اين فرهنگ از خانواده‌‌ها به عنوان ستون و اساس جامعه آغاز شود مشکلات و آسيب‌‌هاي فرهنگي در جامعه تاثيرگذار نخواهد بود.

وي بي‌توجهي به حجاب را موجب خسارت و زيان فرهنگي در جامعه دانست و به لزوم حرکت دستگاه‌هاي فرهنگي در کنار مردم تاکيد کرد.

در اين همايش غرفه هاي نقاشي دانش آموزان ، نمايشگاه کتاب و مشاوره مذهبي توسط بسيج خواهران شهرستان برپا شده که مسئولين و مردم از اين غرفه ها بازديد کردند.

در اين همايش به قيد قرعه به ۳۰ نفر از خواهران شرکت کننده شاخه گل و سکه اليزابت اهدا شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۷:۰۱

1 Jan 2020