۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۱۴۴۰
نماینده مردم لردگان در مجلس:

مسبب اصلی تروریست دردنیاآمریکاست ما قربانی این پدیده شوم هستیم

در حالی که ایران اسلامی تاکنون قربانیان ترور بسیاری را متحمل شده اما کشورهای غربی و آمریکایی که مسببان اصلی آن هستند همواره ادعای مبارزه با تروریسم دارند و از پشت پرده اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.
مسبب اصلی تروریست دردنیاآمریکاست ما قربانی این پدیده شوم هستیم
مجيد جليل در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: حادثه تروریستی عراق اقدامی ضدبشری و مغایر با اصول انسانی و اخلاقی است که دل همه هموطنان و هم استانی‌ها را به درد آورد.

وی بر ضرورت مقابله با خشونت و ترور در جهان تاکید کرد و گفت: شهيدان حادثه تروریستی عراق شهداي جهاد اقتصادي به شمار می‎روند چراکه افرادي كه جان خود را در راه جهاد و خدمت به خلق خدا از دست داده‌اند شهيد محسوب مي‌شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور، تصریح کرد: : به راحتي خون پاك انسان هاي تلاشگر، خدمتكار و مخلص ریخته شد ولی خوب پاک این شهدا افق روشنی را برای ما ترسیم می‎کند.

جلیل با تسليت به خانواده شهدای اين واقعه تروريستی،افزود: يكي از شهداي اين عمليات تروريستي از شهرستان لردگان است كه اين حادثه را به مردم و خانواده بازماندگان تسليت عرض ميكنم.

جليل با بيان اينكه راه و مسيرشهادت هميشه باز است، اظهار کرد: شهيدان اين حادثه را شهداي جهاد اقتصادي به شمار می‎روند و به يقين اين افرادي كه جان خود را در راه جهاد و خدمت به خلق خدا از دست داده‌اند شهيد محسوب مي شوند و اجر و پاداش آن ها نيز در نزد خداوند متعال باقي و جاودان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۸:۴۹

26 Dec 2019