۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۳۱۹۴

پیام دعوت ستاد دهه فجر استان از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در این راهپیمایی را علاوه‌ بر تجدید بیعت با امام راحل و شهدا خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست.
پیام دعوت ستاد دهه فجر استان از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش جهانبین نیوز؛ ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در این راهپیمایی را علاوه‌ بر تجدید بیعت با امام راحل و شهدا خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آمده است:

دهه‌ فجر، یادآور عزت و سربلندی ملت ایران است که باید با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی ترسیم کرده و حمایت از خواسته‌ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت‌‌های مسلمان را در اقصی نقاط عالم، فریاد زده، و ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و مقام عظمای ولایت، دشمنان وحدت و اتحاد ملی را در طراحی و پیاده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان، ناکام و مایوس گذارند.

در ادامه آمده است: مردم شریف بام ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد، حال و هوای دهه فجر امسال به خاطر میلاد سراسرنور اسوه‌ی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س) و عطر و بوی یاس نبوی سید النساءالعالمین حضرت فاطمه زهرا(س)، متفاوت از سال‌های پیشین زمینه خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی را فراهم ساخت.


ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر از مردم همیشه در صحنه می‌خواهد تا روز جمعه، ۲۲ بهمن‌ماه، ساعت ۹:۳۰ صبح، با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیرهای راهپیمایی در بیش از ۱۳۰ نقطه، سراسر استان را صحنه باشکوه "حضور حماسی ملی" سازند و ثابت کنند که گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است این راهپیمایی در شهرکرد، مرکز استان، از میدان انقلاب آغاز خواهد شد و در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) همراه با برنامه‌های متنوع، خاتمه می‌یابد.
ستاد دهه فجر انقلاب‌اسلامی

استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۴:۲۴

14 Feb 2020