:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> طراحان خارجی و منافقان داخلی کارگردانان حوادث سال ۸۸ /بصیرت مردم قامت فتنه را در هم شکست! | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۴۱
کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

طراحان خارجی و منافقان داخلی کارگردانان حوادث سال ۸۸ /بصیرت مردم قامت فتنه را در هم شکست!

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حرکتی خودجوش، با انسجام گروه های مختلف داخلی، با تبعیت محض از حاکمیت دینی و به ویژه مقام معظم رهبری و با یک شناخت دقیق از سناریوی بیگانه برای براندازی به میدان آمدند و وحدت و انسجام خود را در برابر دفاع از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
طراحان خارجی و منافقان داخلی کارگردانان حوادث سال ۸۸ /بصیرت مردم قامت فتنه را در هم شکست!
احمدراستینه کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، فتنه ۸۸ را فتنه‌ای از پیش تعیین شده دانست و افزود: در فتنه ۸۸ دو دسته از بازیگران خارجی و داخلی نقش آفرین بودند.

وی دسته اول را بازیگران خارجی عنوان و تصریح کرد: این دسته از فتنه گران همان هایی هستند که از سالهای قبل برای براندازی در درون جمهوری اسلامی طراح ها و سناریوهایی چیده بودند و انقلاب های رنگی را که در سایر کشورها نظیر گرجستان و اکراین به ثمر نشسته بود، برای جمهوری اسلامی طراحی کردند.

راستینه با بیان اینکه عده ای از عناصر داخلی نیز متاسفانه تحت آموزش برنامه های بازیگران خارجی قرار گرفتند، گفت: شبکه های جاسوسی دنیا ازجمله امریکا، انگلستان و سازمان سیا برنامه آموزش این افراد را برعهده گرفته و با شگرد دست یابی به قدرت بر روی این افراد کار کردند.

فتنه گران عرصه خدمت گزاری را با منفعت طلبی اشتباه گرفتند

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بازیگران داخلی متاسفانه عناصری بودند که در سالهای گذشته در حاکمیت دارای قدرت بودند، افزود: این ها تعریفشان از جایگاه خدمت به مردم تعریف غلطی بود، فکر میکردند جایگاه خدمت خصوصا ریاست جمهوری فرصتی برای کسب قدرت و رسیدن به اهداف و منافع حذبی و جریانی است.

راستینه با بیان اینکه همه کرسی ها فرصتی برای خدمت گزاری به مردم است و باید در محضر خدای متعال پاسخگو باشند، بیان داشت: متاسفانه بازیگران خارجی و صحنه گردانی رسانه های فارسی زبان تحت مدیریت امریکا در راس این فتنه و در داخل کشور نیز افردای نظیر سران فتنه از این فرصت برای منفعت طلبی و به سود جریان خود قدم برداشتند.

تنها راه عبور از فتنه ها بصیرت و آگاهی است

کارشناس مسائل سیاسی فتنه را در گذر زمان همواره مستمر دانست و افزود: دشمنان خارجی ما بیکار ننشسته اند و مرتب در حال برنامه ریزی و طراحی هستند تا قدرت انقلاب اسلامی و نفوذ منطقه ای آن را کاهش دهند و با ایجاد فضای نفاق و دودستگی های کاذب ایجاد اختلاف، تفرقه، وحدت شکنی مردم و بدبینی آنها نسبت به حاکمانشان فتنه آفرینی کنند.

راستینه تنها راه عبور از فتنه را بصیرت و افزایش شناخت و آگاهی مردم از عرصه های بین المللی و داخلی دانست و تاکید کرد: باید تلاش مسئولین برای رفع نیاز های مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق مردمی و ایجاد وحدت و فضای انسجام داخلی برای مقابله با تفرقه و اختلاف باشد.

حماسه ۹دی اوج تجلی شعور ملت ایران

وی با بیان اینکه حماسه ۹دی اوج تجلی شعور ملی ما بود، خاطرنشان کرد: زمانی که مردم احساس کردند انقلابشان در خطر بوده و تصور کردند دشمنان چشم طمع به ماهیت و کیان انقلاب اسلامی بستند به صحنه آمدند و این حماسه را خلق کردند.

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم احساس کردند حاصل زحمات سی ساله آن ها و تقدیم کردن هزارن هزار شهید در حال پایمالی است، به همین دلیل تصمیم گرفتند از انقلابشان و از آنچه که برای سالیان سال وقت گذاشته و جوان دادند و هزینه های سنگینی متقبل شده بودند از ماهیت آن دفاع کنند.

راستینه ۹ دی را  اوج تجلی بصیرت و شعور ملی در دفاع از حاکمیت دینی و انقلاب اسلامی  مطرح و گفت: مردم با حرکتی  خودجوش، با انسجام گروه های مختلف داخلی، با تبعیت محض از حاکمیت دینی و به ویژه مقام معظم رهبری و با یک شناخت دقیق از سناریوی بیگانه برای براندازی به میدان آمدند و وحدت و انسجام خود را در برابر دفاع از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و حماسه ای ماندگار خلق کردند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش است نقاط قوت ما را در چشم مردم کوچک و نقاط ضعف را بزرگنمایی کند، افزود: مشکلات اقتصادی و مطالبات به حق مردمی یکی از نکاتی است که مردم و جوانان باید به آن دقت کنند، ما با یک جنگ سخت دشمن روبرو هستیم و باید بدانیم بسیاری از این فشار های اقتصادی حاصل سناریوهای زشت و خبیثانه امریکا است.

هدف دشمن ایجاد بدبینی نسبت به نظام اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن با طراحی سنگین در عرصه اقتصادی تلاش می کند مردم را نسبت به حاکمیت بدبین کند، بیان داشت:  مردم باید به این باور برسند و رسیده باشند که حاکمان و دلسوزان نظام همه تلاش خود را برای عبور از این مرحله به میدان آوردند.

وی به تلاش سه قوه تحت نظارت مقام معظم رهبری اشاره و گفت: همه ملت باید با وحدت، انسجام، پیگیری به حق مطالباتشان و با کمک به دولت این دوران را پشت سر بگذارند.

راستینه با بیان اینکه دشمن با یک طراحی خبیثانه برخلاف همه ادعاهای دروغین حقوق بشری خود به میدان آمده است و مدعی دفاع از ملت ایران است، تاکید کرد: این در حالی است که خبیثانه ترین تحریم ها علیه ملت وضع شده است، تحریم دارویی-غذایی صورت گرفته و حتی ثابت ترین موارد حقوق بشری درخصوص سلامت و امینت غذایی یک ملت که جزء قواعد پذیرفته شده در سازمان بین المللی است زیر پا می گذارد و این اوج دشمنی امریکا با ایران را نشان می دهد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۲:۰۰

29 Dec 2019