۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۷۴۶۱
به همت جمعي از جوانان و دل‌سوزان طراحي شد:

عيار؛ کانال تلگرامي جهت تبيين معيارها و شاخص‌هاي کانديداهاي اصلح

جمعي از جوانان انقلابي و دل‌سوز جهت تبيين شاخص‌هاي انتخاب کانديداي اصلح در انتخابات پيش‌رو اپليکشن عيار را جهت استفاده در تلفن‌هاي همراه مجهز به سيستم عامل اندرويد طراحي کردند.
عيار؛ کانال تلگرامي جهت تبيين معيارها و شاخص‌هاي کانديداهاي اصلح
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول تيم طراح اين نرم‌افزار در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار با اشاره به سخني از فرمايشات مقام معظم رهبري اظهار کرد:
"همچنان که اصل انتخابات يک تکليف الهي است، انتخاب اصلح هم يک تکليف الهي است بايد بگرديد، بين خودتان و خدا حجّت پيدا کنيد بايد بگرديد، يعني بتوانيد از راهي برويد که اگر خداي متعال پرسيد شما به چه دليل به اين فرد رأي داديد، بتوانيد بگوييد به اين دليل. بين خودتان و خدا، دليل و حجّتي فراهم کنيد و بعد با خيال راحت برويد رأي بدهيد… بعضي صالحند، بعضي صالح‌ترند. بگرديد آن صالح‌تر را شناسايي و پيدا کنيد و به او رأي بدهيد… برويد تلاش و تفحّص خودتان را بکنيد، اصلح را بيابيد و آن کسي را که فکر کرديد اصلح است و بين خودتان و خدا حجّت تمام شد، به او رأي بدهيد و خاطر جمع باشيد که تکليف‌تان را انجام داده‌ايد. اين، آن چيزي است که همه بايد به آن توجّه کنند." مقام معظم رهبري


بهرامي افزود: براي انتخاب بايد معيارهايي داشته باشيم تا بتوانيم انتخاب درستي داشته باشيم و در اين راستا اپليکيشن عيار با بهره‌گيري از تيم طراح از جمع افراد بسيجي، انقلابي و دلسوز مردم و نظام اين امکان را فراهم مي‌کند تا ضمن مطالعه دقيق مباني و اصول انتخاب و حتي تاريخچه انتخابات در ايران و فرق انتخابات در ايران با ساير کشورها در خصوص مشخص نمودن معيارهاي انتخاب اصلح به مخاطبان کمک و ياري رساند.

وي در اين خصوص افزود: در اين راستا همچنين معيارهايي که امام راحل و مقام معظم رهبري براي بهترين يا همان انتخاب اصلح داشتند تبيين مي‌شود. و
البته قسمت ويژه اين نرم افزار اين امکان را فراهم مي‌کند تا شما به نماينده و يا ليستي که مي‌خواهيد انتخاب کنيد با توجه به معيارهايي که وجود داره امتيازدهي کرده و در آخر نتيجه را مشاهده نمائيد که آيا واقعا اين انتخاب شما با معيارهايي که وجود داره مطابقت دارد يا خير.

بهرامي در خاتمه بيان داشت: اين نرم‌افزار کم‌حجم رو مي‌توانيد به آدرس تلگرامي ما عيار ۹۴ ( https://telegram.me/ayar۹۴ ) مراجعه کرده و ضمن عضويت از اين اپليکيشن استفاده کنيد.

وي سايت اندرويد اسلامي(http://islamoid.blog.ir را ديگر محل دريافت اين اپليکيشن معرفي کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۱:۳۴

28 Dec 2019