۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۳۳۱۲۱
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در بروجن

جمع آوري 400 هزار سند از شهداي چهارمحال و بختياري/حادثه پلاسکو نشان داد فرهنگ ايثار و شهادت هنوز در کشور جريان دارد

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري در ياوداره شهداي انقلاب استان با اشاره به ايثار و فداکاري شهداي آتش نشان در حادثه پلاسکو، گفت: حادثه پلاسکو نشان داد فرهنگ ايثار و شهادت همچنان در کشور موج مي زند.
جمع آوري 400 هزار سند از شهداي چهارمحال و بختياري/حادثه پلاسکو نشان داد فرهنگ ايثار و شهادت هنوز در کشور جريان دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، فريبرز نجفي در يادواره شهداي انقلاب استان چهارمحال و بختياري و شهداي فرهنگي شهرستان بروجن، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران عزت، شوکت و جايگاهي که در جهان پيدا کرده مديون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنهاست.

وي بروجن را يکي از شهرستان هاي موفق استان در برگزاري يادواره شهدا دانست و گفت: مردم اين شهرستان همواره يادواره شهدا را به عنوان سرلوحه کار و زندگي خود قرار مي دهند.

نجفي با تاکيد بر اين که زنده نگه داشتن ياد شهدا يک تکليف براي همه مردم و مسئولين است، گفت: استقلال و آزادي شعار امام راحل در ابتداي نهضت خويش بود.

جمع آوري ۴۰۰ هزار سند از شهداي چهارمحال و بختياري

نجفي با اذعان به اين که ۴۰۰ هزار اثر از شهدا استان چهارمحال و بختياري جمع آوري و در مرکز اسناد تهران نگهداري مي شود، گفت: دانشجويان در پايان نامه هاي خود از وصيت نامه و دلنوشته هاي شهدا بهره مي گيرند.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: امروز عليرغم تمام مشکلات استقلال و تماميت ارضي کشور ايران حفظ شده است.

نجفي با بيان اين که امروز نتيجه نهضت امام (ره) را همه مشاهده مي کنند، تصريح کرد: مهمترين موضوع در ابتداي نهضت، فرهنگ ايثار و شهادت بود که با نهادينه شدن آن انقلاب به پيروزي رسيد.

وي، دوام و بقاء انقلاب اسلامي را به برکت حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبري و فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و گفت: عليرغم توطئه هاي دشمنان عليه کشور انقلاب همچنان اقتدار و صلابت خود را حفظ کرده است.

نجفي گفت: دشمنان پس از انقلاب جنگ نابرابر عليه کشور آغاز کردند اما مردم با فرهنگ ايثار و شهادت مقاومت کردند و به پيروزي رسيدند.

حادثه پلاسکو نشان داد فرهنگ ايثار و شهادت هنوز در کشور جريان دارد

وي ادامه داد: دشمنان پس از جنگ تحميلي تحريم اقتصادي را براي ضربه زدن به ايران در پيش گرفتند اما چرخ انقلاب عليرغم تمام مشکلات رونق گرفت که همه نشات از فرهنگ ايثار و شهادت بود.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري با اشاره به سعي دشمنان براي ايجاد اختلافات داخلي، گفت: امروز کشورهاي دنيا براي حل مشکلات خود از انقلاب اسلامي الگو مي گيرند که متاثر از فداکاري هاي شهدا است.

نجفي با اشاره به اين که امروز دشمنان از طريق فضاي مجازي و جنگ نرم قصد القاء فرهنگ غربي در ايران را دارند، گفت: حادثه پلاسکو نشان داد فرهنگ ايثار و شهادت هنوز در کشور جريان دارد.

وي افزود: فداکاري آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو مشت محکمي بر دهان استکبار بود که گمان مي کرد ايران از مسير شهادت فاصله گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۵۷

28 Dec 2019