۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۱۷۹۲۱
فرماندار اردل:

توسعه هر جامعه در گرو رشد علم و دانش است

توسعه هر جامعه در گرو رشد علم و دانش است و اين امر با مطالعه و کسب دانش محقق مي شود.
توسعه هر جامعه در گرو رشد علم و دانش است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي اين شهرستان در خصوص ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني گفت: جامعه اي كه مسير توسعه و پيشرفت را در پيش دارد بايد با كتاب مانوس باشد.

نوذري افزود: جلسات انجمن فرصت مناسبي جهت ارائه ايده هاي نو و جذاب در راستاي ارتقاي فرهنگ كتابخواني مي باشد و اعضاي انجمن با هم انديشي و تبادل نظر مي توانند مصوبات كاربردي با هدف توسعه كتابخواني و ترويج مطالعه ارائه نمايند.

وي اظهار کرد: اعضاي انجمن بايد تاكيدات مقام معظم رهبري را در خصوص توسعه و تحول نهضت مطالعه مفيد در جامعه در دستور كار خود قرار دهند چرا كه در حقيقت اعتلاي فرهنگ كتابخواني سنگ بناي توسعه فرهنگي جامعه به شمار مي رود و بايد همه دستگاهها به خصوص دستگاه‌هاي فرهنگي همکاري لازم جهت افزايش سرانه مطالعه را بعمل آورند.

اين مسئول با بيان اينکه در حال حاضر ۳۷ هزار جلد در سه کتابخانه عمومي در سطح شهرستان نگهداري و در اختيار عموم قرار مي گيرد گفت: بايد کتاب هاي جديد به کتابخانه ها وارد شود و گفت جهت تعمير و تجهيز کتابخانه ها از کمک خيرين استفاد خواهد شد.

وي ابراز اميدواري کرد: با ايجاد پويايي بيشتر در كتابخانه هاي عمومي رضايت خاطر عموم مراجعين را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۳:۳۴

1 Jan 2020