۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۳۰۱۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

هیچ یک از کارگران فولاد اخراج نشدند؛ در فاز دیگری مشغول بکارشدند

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروهای غیرمتخصص نمیتوانندجایگزین نیروی متخصص شوند؛ گفت: نیروهای غیرمتخصص فاز سازندگی اخراج نشدندو در فازهای دیگر سازندگی مشغول بکارهستند.
هیچ یک از کارگران فولاد اخراج نشدند؛ در فاز دیگری مشغول بکارشدند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در خصوص تجمعات کارگران صنایع فولاد سفید دشت در مقابل استانداری گفت:فولاد سفیددشت جز پروژه های تاکید شده از سوی ریس جمهور بوده و پس از سفر وی به استان مشکلات آن تاحدودی رفع گردید.

وی به فازهای متعدد این کارخانه اشاره و گفت:دو فاز سازندگی و تولیدی وجود دارد که در بحث سازندگی نیاز به کارگران غیرمتخصص و در دوره تولیدی متخصص خود رامیخواهد.

سلیمانی تصریح کرد:با تکمیل فاز سازندگی آگهی استخدامی جهت بکارگیری نیروهای متخصص منتشر و نیروها مشغول به کارشدند.

وی با بیان اینکه نیروهای غیرمتخصص نمیتوانندجایگزین نیروی متخصص شوند؛ گفت: نیروهای غیرمتخصص فاز سازندگی اخراج نشدندو در فازهای دیگر سازندگی مشغول بکارهستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تعداد ۱۵نفر متخصص درمیان نیروهای غیرمتخصص اشاره و خاطر نشان کرد: این عده با درنظر گرفتن حرفه تخصصی در بخش تولیدی مشغول بکارشدند و مابقی نیروهای بخش سازندگی نیز خواها بکارگیری در بخش تولدی هستند.

سلیمانی تاکید کرد:  اگر کارگران اعتراضاتی غیر این داشته باشند قطعا رسیدگی خواهد شدو اگر هم کسی مخل کارباشد به صورت قانونی با آن برخورد می کنیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۲۳

30 Dec 2019