کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

هیچ یک از کارگران فولاد اخراج نشدند؛ در فاز دیگری مشغول بکارشدند

13 بهمن 1395 ساعت 16:55

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروهای غیرمتخصص نمیتوانندجایگزین نیروی متخصص شوند؛ گفت: نیروهای غیرمتخصص فاز سازندگی اخراج نشدندو در فازهای دیگر سازندگی مشغول بکارهستند.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در خصوص تجمعات کارگران صنایع فولاد سفید دشت در مقابل استانداری گفت:فولاد سفیددشت جز پروژه های تاکید شده از سوی ریس جمهور بوده و پس از سفر وی به استان مشکلات آن تاحدودی رفع گردید.

وی به فازهای متعدد این کارخانه اشاره و گفت:دو فاز سازندگی و تولیدی وجود دارد که در بحث سازندگی نیاز به کارگران غیرمتخصص و در دوره تولیدی متخصص خود رامیخواهد.

سلیمانی تصریح کرد:با تکمیل فاز سازندگی آگهی استخدامی جهت بکارگیری نیروهای متخصص منتشر و نیروها مشغول به کارشدند.

وی با بیان اینکه نیروهای غیرمتخصص نمیتوانندجایگزین نیروی متخصص شوند؛ گفت: نیروهای غیرمتخصص فاز سازندگی اخراج نشدندو در فازهای دیگر سازندگی مشغول بکارهستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تعداد ۱۵نفر متخصص درمیان نیروهای غیرمتخصص اشاره و خاطر نشان کرد: این عده با درنظر گرفتن حرفه تخصصی در بخش تولیدی مشغول بکارشدند و مابقی نیروهای بخش سازندگی نیز خواها بکارگیری در بخش تولدی هستند.

سلیمانی تاکید کرد:  اگر کارگران اعتراضاتی غیر این داشته باشند قطعا رسیدگی خواهد شدو اگر هم کسی مخل کارباشد به صورت قانونی با آن برخورد می کنیم.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 33013

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33013/هیچ-یک-کارگران-فولاد-اخراج-نشدند-فاز-دیگری-مشغول-بکارشدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir