۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۱۴۰۳
امام جمعه لردگان:

زنده نگه داشتن ياد شهدا اساس نياز جامعه اسلامي است

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه اول به نقش و فضايل حضرت زهرا (س ) در زندگي اشاره کرد و گفت : حضرت زهرا (س) هر چه داشت به فقرا و بيچارگان مي داد. او اول شهيده راه ولايت است در دفاع از ولايت درد ها را بجان خريد .
زنده نگه داشتن ياد شهدا اساس نياز جامعه اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز خطيب جمعه لردگان خطاب به خوهران گفت: الگوي شما حضرت زهراست و مي بايست درس و راه و روش تربيت فرزند، شوهر داري، زندگي ساده و کمک به بيچارگان را از بانوي بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) بياموزيد.
 
 
انصاري در خطبه دوم: به 22 اسفند سالروز تاسيس بنياد شهيد اشاره داشت و گفت:  ما هر چه داريم از شهداست و هيچ مقامي بالاتر از مقام شهيد نيست.

وي افزود: ما بايد درس ايثار و شهادت را از شهدا بياموزيم و با برگزاري يادواره و حضور بر سر مزار آنان روحيه شهادت‌طلبي را در جامعه ماندگار کنيم.

ايشان خطاب به مسئولين گفت : حدود دو سال است که شهداي گمنام در اين شهرستان بخاک سپرده شدند ولي تاکنون يادمان آنها درست نشد.
 
وي ياد مرحوم حاج احمد آقاي خميني را گراميداشت واز خدمات ايشان در کنار حضرت امام تقدير کرد.
 
امام جمعه لردگان از اقتصاد مقاومتي به عنوان يک حربه در مقابل دشمنان و تحريم ها ياد کرد و گفت: بايد در عرصه عمل توليد با کيفيت داشته باشيم و از تجملات و تشريفات دست برداريم تا بتوانيم روي پاي خود باشيم  و به بيگانگان وابسته نباشيم .
 

وي در پايان اشاره داشت: ما در مذاکرات منطق داشتيم و به دنيا ثابت کرديم که ملت ايران بامنطق است و زير بار زور و تحريم نمي رود.


پايان خبر1020ج / 630 ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۰:۲۸

27 Dec 2019