۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۴۸۹۸
بی‌حیایی همچنان ترویج می‌شود

هجوم مانتوهای فاقد دکمه به بازار + عکس

طراحان این گونه از مدها با ساعت های کار شبانه روزی و تطبیق بی حیایی بر روی طراحی های خود، سعی می کنند روح اباحه گری را در سطح شهرهای بزرگ کشور بدمند.
هجوم مانتوهای فاقد دکمه به بازار + عکس
به گزارش جهان بین به نقل از صراط نیوز، فلسفه وجودی لباس و از جمله مانتو از این باب است که علاوه بر این که پوششی برای زن به حساب می آید، اندام او را نیز از دید محفوظ بدارد. اما مدل طی سالهای گذشته مانتو ها در بین طراحان دچار تغییر و تحول های مختلفی شده است، که گاه از حالت پوشش خود خارج شده و صرفا به کالایی برای جلب توجه هر چه بیشتر جنس مخالف تبدیل شده است.

اگر چه هر از گاهی معاونت اماکن ناجا در اقدامی -نه چندان تاثیر گذار- به تذکر کتبی به برخی از مانتو فروشی های مرکز شهر، صورت مساله را پاک می کند، ولی آبشخور این جریان قطعا از جای دیگری است و نهادهای فرهنگی و انتظامی نیز باید جای دیگر این جریان را هدف قرار دهند.

مانتوهای بدون دکمه موجود در مانتوفروشی های میدان هفت تیر

طراحان این گونه مدها با ساعت های کار شبانه روزی و تطبیق بی حیایی بر روی طراحی های خود، سعی می کنند روح اباحه گری را در سطح شهرهای بزرگ کشور بدمند.

شاید چندان کار اطلاعاتی پیچیده و سختی را طلب نکند که از تهیه کنندگان ژورنال های این مدهای زننده، بانک اطلاعاتی درست گردد و همزمان برخورد جدی را نیز در حیطه قضایی-انتظامی با برپاکنندگان بی حیایی در سطح کشور آغاز شود.

قیمت ارزان مانتوهای زننده!
بارها گلایه خانم های محجبه از گران قیمت بودن پارچه های چادری و همچنین اکثرا وارداتی بودن این پارچه‌ها گزارش شده، و هنوز هم اتفاق قابل ذکری در این خصوص رخ نداده است، ولی جالب توجه است که قیمت مانتوهای زننده، بسیار ارزان تر از موارد پوشیده تر آن است. قطعا قیمت یک عامل کلیدی در خرید است، در نظر گرفتن اقتصاد خانواده مساله کوچکی نیست، که متاسفانه تولیدکنندگان داخلی مدل‌های پوشیده مانتو از آن غافل هستند.

تولید مدل های مانتوی بومی ایرانی-اسلامی
در این میان باید توجه داشت برخورد قضایی با تولید کنندگان، اگرچه لازم اما اگر با اقدامات مکمل همراه نباشد، پاک کردن صورت مساله است، برای جایگزین کردن طبع جامعه که به سمت مدگرایی کشیده شده است، باید دست به دامان فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی شد. البته بی تردید برگزاری صرفا یک نمایشگاه میدانی مد و لباس ایرانی مانند آنچه برای اولین بار نمایشگاه در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در روبروی تالار وحدت برگزار شد، جوابگوی مساله مد داخلی نخواهد بود.


انتهای پیام / ع ق /


مرجع : صراط نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهرداد نقاش
اگر طرح سال 86 من پیگیر میشد خیلی معظلات حل میشد . شارگم را برای اثبات میگذارم 916 116 0208

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۱:۰۳

28 Dec 2019