۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۵۸۰۵
به مناسبت هفته بسيج:

بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري به مناطق محروم شهرستان بن اعزام شدند

بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري در راستاي خدمت رساني رايگان به مناطقروستايي محروم شهرستان بن اعزام شدند.
بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري به مناطق محروم شهرستان بن اعزام شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري براي خدمت رساني به مناطق محروم شهرستان بن، به روستاي بارده اعزام و ۲۰۰۰نفر از اهالي اين روستا خدمت‌رساني کردند.

از جمله خدمات صورت گرفته توسط اين تيم خدمات بهداشتي و درماني، مشاوره اي، ويزيت و داروهاي رايگان بوده است.

دکتر علي اکبري نادري بني مدیر بيمارستان کاشاني شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: در راستاي خدمت‌رساني به مناطق محروم و دورافتاده که از اهداف و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در حوزه بهداشت و درمان است، بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري با استقرار تيم‌هاي پزشکي در اين روستاي خدمات پزشکي رايگان به مردم اين روستاي محروم ارائه داد.

نادري گفت: ۵ متخصص در رشته‌هاي چشم پزشکي و گوش و حلق و بيني و پزشک عمومي به همراه کارشناسان پرستاري، تغذيه، مامايي، تزريقات، کنترل فشار خون و قند؛ تنظيم خانواده و يک روحاني جهت پاسخ گويي به شبهات و مسائل شرعي اين تيم را همراهي و۲۰۰۰نفر از اهالي روستاي بارده را ويزيت کردند.

وي افزود: اين تيم در مرکز بهداشتي درماني روستاي شيخ شبان به مدت يک روز مستقر و به اهالي روستاي بارده، آزادگان، لارک، تومانک خدمات بهداشتي درماني و مشاوره اي ارائه نمود.

اهالي اين روستاها نيز در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر اظهار رضايت کردند و از زحمات اين تيم پزشکي کمال تشکر و قدرداني را داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۳۲

27 Dec 2019