۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۱۹۳۸۹

افزايش 2 تا 4 برابري اعتبارات جاري و عمراني دانشگاه هاي شهرستان فارسان

رئيس دانشگاه شهرکرد در سفر به فارسان از افزايش 2 تا 4 برابري اعتبارات جاري و عمراني دانشگاه هاي شهرکرد و فارسان خبر داد.
افزايش 2 تا 4 برابري اعتبارات جاري و عمراني دانشگاه هاي شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با حضور فرماندار فارسان، دكتر عزيزي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و دكتر شاه محمدي رئيس دانشگاه شهركرد موضوع استقلال و تبديل مجتمع دانشكده مستقل شهرستان فارسان در دستور كار مسئولان استان قرارگرفت.

اين مجتمع شامل دانشكده هنر دانشكده فني مهندسي و دانشكده كشاورزي است كه به زودي قراراست استقلال خود را از سوي وزيرعلوم دريافت كند.

شاه محمدي افزود: اعتبارات جاري دانشگاه فارسان از يک ميليارد يکصد ميليون تومان به دوميليارد دويست ميليون تومان يعني دوبرابر شد که همچنين اعتبارات عمراني از ششصد شش ميليون تومان به سه ميليارد ششصد ميليون تومان يعني چهار برابر افزايش يافت.

وي همچنين افزود: در دانشگاه شهرکرد از سي و شش ميليارد تومان به پنجاه و دو ميليارد تومان در اعتبارات جار ي و در بخش عمراني از چهار ميليارد نهصد ميليون تومان به دوازده ميليارد در سال ۹۴ افزايش يافت.

دكترعزيزي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از تامين اعتبار مستقل بودجه اين دانشكده در اعتبارات سال آينده خبر داد.

فرماندار فارسان نيز وجود پتانسيل علمي و فرهنگي در شهرستان را شهرستان فارسان را قطب علمي استان كرده كه تمامي مراكز علمي و دانشگاهي كشور در اين شهرستان با استقبال خوب دانشجويان و اساتيد همراه كرده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۹:۵۱

29 Dec 2019