۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۱۸۱۷

ديدار مدیرکل جهاد کشاورزي استان با کشاورزان و دامداران کوهرنگ

در ديدار مدیرکل جهاد کشاورزي استان با کشاورزان و دامداران کوهرنگي عمده خواسته کشاورزان بررسي و مشکلات عرصه توسعه باغات ديم و گياهان دارويي که شهرستان کوهرنگ در اين زمينه ها از پتانسيل بالايي برخوردار است مطرح شد.
ديدار مدیرکل جهاد کشاورزي استان با کشاورزان و دامداران کوهرنگ

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، ذبیح الله غريب مدیرکل جهاد کشاورزي استان به همراه علی محمدي مقدم مدیرکل منابع طبيعي استان در فرمانداري کوهرنگ مهمان کشاورزان کوهرنگ شدند تا مشکلات آنها را بررسي کنند.

در اين جلسه عمده خواسته کشاورزان بررسي مشکلات عرصه توسعه باغات ديم و گياهان دارويي که شهرستان کوهرنگ در اين زمينه ها از پتانسيل بالايي برخوردار است مطرح شد.

روستاي دشت زرين شهرستان کوهرنگ 600 هکتار غلام آباد 170 هکتار آب هره 100 هکتار به زير کشت انواع گياهان دارويي شامل کرفس موسير به زير کشت رفته است ضمن اينکه باغات ديم شامل کشت گل محمدي بادام ديم و انگور ديم فعال شده است.

 

در اين جلسه در خصوص تامين آب پروژه فسخيلستان چلگرد و تکميل پروژه آبياري تحت فشار که 60 درصد آن انجام شده است بحث و بررسي شد.

 

 تامين آب و احداث شبکه آبياري تحت فشار روستاي دزک و سياوش آباد صمصامي که مطالعات پروژه آن به اتمام رسيده از ديگر خواسته هاي کشاورزان بود که مصوب شد عمليات اجراي آن شروع گردد
درخواست تسهيلات جهت راه اندازي و تکميل واحدهاي کشاورزي و دامداري جهت کشت گياهان دارويي و باغات ديم از ديگر خواسته هاي کشاورزان بود که مطرح شد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۴۷

27 Dec 2019