۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۲۲۱۲
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان:

اخلاق خوش، هديه پيامبر (ص) به امت اسلامي است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان، با گراميداشت هفته وحدت؛ اخلاق خوش را هديه حضرت محمد صلي الله عليه و آله و سلم به امت اسلامي دانست.
اخلاق خوش، هديه پيامبر (ص) به امت اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام حميد رضا نباتي، همزمان با فرا رسيدن هفته پر خير و بركت وحدت در جمع كاركنان پايور و وظيفه سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريك اين هفته و ميلاد باسعادت نبي مكرم اسلام (صلي الله عليه و آله و سلم)، الگوگيري از صفات بارز اخلاقي نبي مکرم اسلام و ائمه معصومين عليهم السلام و بزرگان دين را توصيه کرد.

وي، اخلاق خوش را هديه حضرت محمد (ص) به امت اسلامي دانست و افزود:‌ بزرگترين مشخصه پيامبر اخلاق خوش بود، قرآن مي فرمايد اي پيامبر اگر افرادي به دين اسلام روي آوردند بخاطر اخلاق خوب شما بود.

حجت الاسلام نباتي اظهار كرد: اگر انسان مي خواهد تاثيرگذار باشد، فقط يك ريشه دارد و آن هم اخلاق خوش است و اين اخلاق خوش است كه معجزه مي كند و باعث جذب انسانها به خود مي شود.

نباتي گفت: از تدابير انقلاب ما و نام گذاري اين هفته به عنوان هفته وحدت، بخاطر اهميت اين قضيه است و اينكه كه خداوند در آيه 103سوره آل عمران مي فرمايند "و اعتصمو بحبل الله جميعا و لاتفرقوا"، نشان دهنده اين است كه هرجا ما شكست خورديم بخاطر تفرقه و نفاق بود و هر جا وحدت در صف مسلمانان بود باعث عزت و سربلندي اسلام شد.

وي در پايان افزود: مصداق اصلي وحدت، وحدت بين شيعه و سني است و اين وحدت بين شيعه و سني بايد يك بهانه باشد براي ما كه همه جا اين وحدت را داشته باشيم و اين وحدت بايد خودش را در جامعه، خانواده و در دين ما نشان بدهد.

 
انتهای پیام/1026ج
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۷:۱۴

19 Jan 2020