کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان:

اخلاق خوش، هديه پيامبر (ص) به امت اسلامي است

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 27 آذر 1395 ساعت 17:15

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان، با گراميداشت هفته وحدت؛ اخلاق خوش را هديه حضرت محمد صلي الله عليه و آله و سلم به امت اسلامي دانست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام حميد رضا نباتي، همزمان با فرا رسيدن هفته پر خير و بركت وحدت در جمع كاركنان پايور و وظيفه سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريك اين هفته و ميلاد باسعادت نبي مكرم اسلام (صلي الله عليه و آله و سلم)، الگوگيري از صفات بارز اخلاقي نبي مکرم اسلام و ائمه معصومين عليهم السلام و بزرگان دين را توصيه کرد.

وي، اخلاق خوش را هديه حضرت محمد (ص) به امت اسلامي دانست و افزود:‌ بزرگترين مشخصه پيامبر اخلاق خوش بود، قرآن مي فرمايد اي پيامبر اگر افرادي به دين اسلام روي آوردند بخاطر اخلاق خوب شما بود.

حجت الاسلام نباتي اظهار كرد: اگر انسان مي خواهد تاثيرگذار باشد، فقط يك ريشه دارد و آن هم اخلاق خوش است و اين اخلاق خوش است كه معجزه مي كند و باعث جذب انسانها به خود مي شود.

نباتي گفت: از تدابير انقلاب ما و نام گذاري اين هفته به عنوان هفته وحدت، بخاطر اهميت اين قضيه است و اينكه كه خداوند در آيه 103سوره آل عمران مي فرمايند "و اعتصمو بحبل الله جميعا و لاتفرقوا"، نشان دهنده اين است كه هرجا ما شكست خورديم بخاطر تفرقه و نفاق بود و هر جا وحدت در صف مسلمانان بود باعث عزت و سربلندي اسلام شد.

وي در پايان افزود: مصداق اصلي وحدت، وحدت بين شيعه و سني است و اين وحدت بين شيعه و سني بايد يك بهانه باشد براي ما كه همه جا اين وحدت را داشته باشيم و اين وحدت بايد خودش را در جامعه، خانواده و در دين ما نشان بدهد.

 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 32212

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32212/اخلاق-خوش-هديه-پيامبر-ص-امت-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir