۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۱۵۵۵

اقتدار بسيجيان بروجني در رزمايش"الي بيت المقدس" به نمايش در آمد

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از برگزاري رزمايش الي بيت المقدس 5 در منطقه عمومي اردوگاه قدس خبر داد و گفت: گردانهاي بيت المقدس با چهار عمليات تاخيري، کمين و ضد کمين، تاخت بر دشمن و آرام سازي شهر جلوي نفوذ دشمنان را به شهر بروجن همزمان با شروع عمليات بدون هيچ تلفاتي از نيروهاي خودي سد کردند.
اقتدار بسيجيان بروجني در رزمايش"الي بيت المقدس" به نمايش در آمد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در حاشيه برگزاري اين رزمايش به خبرنگار کلار، گفت: رزمايش الي بيت المقدس ۵ درقالب ۴ گردان برادران و يک گردان کوثر خواهران شهرستان بروجن به مدت دو روز در ۱۳ و ۱۴ آبان ماه سال جاري در منطقه عمومي اردوگاه قدس سپاه برگزار شد.

وي افزود: برگزاري کلاس، رزم شبانه، تمرين صامت، عمليات کمين و ضد کمين، برگزاري صبحگاه مشترک، عمليات دفاع از کوي و برزن و مقابله با اغتشاشات شهري، آموزش هاي عقيدتي و مانور امداد و نجات از جمله مهمترين برنامه هاي اين رزمايش بود.

کيهاني، هدف از برگزاري اين رزمايش را ارتقاء توان رزمي بسيجيان عنوان کرد و گفت: اين رزمايش تمريناتي براي گردان هاست تا در مناطقي که بناست عملياتي انجام شود آمادگي لازم را داشته باشند.

وي با اشاره به دشمن فرضي که براي اين عمليات ها در نظر گرفته شده بود، افزود: فرض بر اين بود که دشمن در حاشيه شهر بروجن موضع گرفته و قصد حمله دارد.

فرمانده سپاه بروجن گفت: گردانهاي بيت المقدس با چهار عمليات تاخيري، کمين و ضد کمين، تاخت بر دشمن و آرام سازي شهر جلوي نفوذ دشمنان را به شهر بروجن همزمان با شروع عمليات بدون هيچ تلفاتي از نيروهاي خودي سد کردند و دشمن از اطراف شهر تار و مار گرديد.

وي با بيان اين که همزمان با اجراي صبحگاه و اعلام وضعيت شهر فرضي فضاسازي شده مورد حمله هوايي دشمن قرار گرفت، افزود: همزمان نيروهاي امدادي، ادارات و نيروهاي بسيج و امدادرسان در شهر حضور پيدا کردند و به ماموريت هاي خود پرداختند.

کيهاني ادامه داد: در حاشيه اين برنامه گروه اغتشاشي که در شهر، عوامل نفوذي و خود فروخته داخلي بودند آشوب به پا کردند که با حضور يگانهاي ويژه گردان امنيتي امام علي(ع) شهرستان جلوي آنها گرفته شد و پس از دستگيري به مقامات قضايي ارجاع داده شدند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۳۳

10 Jan 2020