۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۴۳۵۵

افتتاح ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي ، حرکتي در شهرستان سامان

ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي ،حرکتي در شهرستان سامان افتتاح شد.
افتتاح ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي ، حرکتي در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي، حرکتي در شهرستان سامان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني افتتاح شد.

رئيس بهزيستي شهرستان سامان با بيان اينکه ساختمان اين مرکز در زير بنا ۵۵۰ متر و با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليون تومان احداث شده است، بيان داشت: در شهرستان سامان ۷۰۰ نفر معلول وجود دارد که ۲۰۰ نفر از معلولين شهرستان استفاده مستمر از مرکز توانبخشي دارند و به معلولين خدمات توسط مرکز توانبخشي ارائه مي شود.

صديقه عسگري با اشاره بر اينکه در مرکز توانبخشي شهرستان سامان خدماتي از قبيل فيزوتراپي، کار درماني، آموزش فني و حرفه اي، يه وعده غذاي گرم و ... ارائه مي شود، عنوان کرد: اشتغالزايي در اين مرکز براي ۱۸ نفر صورت گرفته است.

عسگري با بيان اينکه در استان چهار محال و بختياري به دليل وضعيت اجتماعي و اقتصادي استاندار سازي هاي لازم صورت نگرفته است، تصريح کرد: بحث هاي مناسب سازي براي معلولين در جامعه نيازمند اعتبارات زياد است که مسئولين استاني بايد براي شهرستان ها و استان اين اعتبارات را در نظر بگيرند و ادرات و ارگان ها بايد بحث مناسب سازي را در تمامي پروژه هاي در حال احداث مد نظر داشته باشند.

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه راه اندازي مرکز توان بخشي و مابقي اقدامات بهزيستي در شهرستان سامان در جهت مديريت خاص خانم عسگري در اين بخش و هدايت اداره کل از بهزيستي شهرستان سامان است، بيان داشت: ارائه خدمات مناسب و خوب واقعا حق اين قشر از جامعه است.

سعيد صالحي با بيان اينکه در راستاي حمايت از صنايع معلولين شهرستان ۵ ميليون تومان اعتبار از استان مشخص شد براي مرکز توان بخشي بايد اعتبارات و امکانات بيشتري در نظر گرفته شود، ياد آور شد: معلولين حق و حقوقي در جامعه دارند که بايد به آنها توجه شود.

صالحي افزود: بايد هدايت و حمايت هاي مالي شامل حال شهرستان سامان در راستاي ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزيستي صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۰۰

1 Feb 2020