کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي ، حرکتي در شهرستان سامان

17 شهريور 1394 ساعت 13:44

ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي ،حرکتي در شهرستان سامان افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، ساختمان جديد مرکز توانبخشي جسمي، حرکتي در شهرستان سامان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني افتتاح شد.

رئيس بهزيستي شهرستان سامان با بيان اينکه ساختمان اين مرکز در زير بنا ۵۵۰ متر و با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليون تومان احداث شده است، بيان داشت: در شهرستان سامان ۷۰۰ نفر معلول وجود دارد که ۲۰۰ نفر از معلولين شهرستان استفاده مستمر از مرکز توانبخشي دارند و به معلولين خدمات توسط مرکز توانبخشي ارائه مي شود.

صديقه عسگري با اشاره بر اينکه در مرکز توانبخشي شهرستان سامان خدماتي از قبيل فيزوتراپي، کار درماني، آموزش فني و حرفه اي، يه وعده غذاي گرم و ... ارائه مي شود، عنوان کرد: اشتغالزايي در اين مرکز براي ۱۸ نفر صورت گرفته است.

عسگري با بيان اينکه در استان چهار محال و بختياري به دليل وضعيت اجتماعي و اقتصادي استاندار سازي هاي لازم صورت نگرفته است، تصريح کرد: بحث هاي مناسب سازي براي معلولين در جامعه نيازمند اعتبارات زياد است که مسئولين استاني بايد براي شهرستان ها و استان اين اعتبارات را در نظر بگيرند و ادرات و ارگان ها بايد بحث مناسب سازي را در تمامي پروژه هاي در حال احداث مد نظر داشته باشند.

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه راه اندازي مرکز توان بخشي و مابقي اقدامات بهزيستي در شهرستان سامان در جهت مديريت خاص خانم عسگري در اين بخش و هدايت اداره کل از بهزيستي شهرستان سامان است، بيان داشت: ارائه خدمات مناسب و خوب واقعا حق اين قشر از جامعه است.

سعيد صالحي با بيان اينکه در راستاي حمايت از صنايع معلولين شهرستان ۵ ميليون تومان اعتبار از استان مشخص شد براي مرکز توان بخشي بايد اعتبارات و امکانات بيشتري در نظر گرفته شود، ياد آور شد: معلولين حق و حقوقي در جامعه دارند که بايد به آنها توجه شود.

صالحي افزود: بايد هدايت و حمايت هاي مالي شامل حال شهرستان سامان در راستاي ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزيستي صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 24355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24355/افتتاح-ساختمان-جديد-مرکز-توانبخشي-جسمي-حرکتي-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir