۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۰۴۷۵
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري:

اجراي طرح برخورد با توزيع‌کنندگان موادمخدر در چهارمحال و بختياري/ شناسايي و دستگيري 61 خرده‌فروش و كشف 21 كيلو موادمخدر در استان

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري گفت: در اين طرح که طي 6 ماه گذشته با حضور نيروهاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان، پليس‌هاي تخصصي و فرماندهي انتظامي شهرستان‌ها در برخي محلات شهري و روستائي و پارك‌ها و تفرجگاه‌ها در سراسر استان اجرا شد، ۳۰ نقطه آلوده پاك‌سازي شد.
اجراي طرح برخورد با توزيع‌کنندگان موادمخدر در چهارمحال و بختياري/ شناسايي و دستگيري 61 خرده‌فروش و كشف 21 كيلو موادمخدر در استان
به گزارش جهانبین نیوز سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار اساتيد برتر، گفت: در اين طرح که طي 6 ماه گذشته با حضور نيروهاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان، پليس‌هاي تخصصي و فرماندهي انتظامي شهرستان‌ها در برخي محلات شهري و روستائي و پارك‌ها و تفرجگاه‌ها در سراسر استان اجرا شد، ۳۰ نقطه آلوده پاك‌سازي شد.

وي افزود: در اين رابطه با شناسايي ۳۰ نقطه از مراکز توزيع مواد مخدر در سراسر استان با هماهنگي مقام قضائي، ۶۱ موادفروش كه اغلب آنها داراي سوابق متعدد كيفري بودند دستگير و ۲۱ كيلو انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.

سردار غلامزاده با تقدير از همكاري و هماهنگي مطلوب مقامات قضائي با نيروي انتظامي استان گفت: با توجه به ارتباط مستقيم بسياري از جرائم با مواد مخدر اجراي اينگونه طر ح‌ها در كاهش جرايم خرد به‌وي‍ژه سرقت تاثير قابل توجهي داشته است.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه اقدامات انجام شده براساس گزارش‌هاي مردمي و اطلاعاتي که شهروندان از مکان‌هاي فعاليت مجرمانه مواد فروشان به پليس دادند، صورت گرفته افزود: برابر رصد و نظرسنجي‌هاي انجام شده، اجراي طرح فوق رضايت‌مندي عموم مردم استان را درپي داشته است.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري افزود: با توجه به اينکه دستگيري خرده‌فروشان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر يکي از دغدغه‌ها و مطالبات اصلي مردم استان است، اجراي گسترده اين طرح و برخورد با مصاديق مجرمانه به ويژه در زمينه مواد مخدر جهت كنترل ديگر جرائم مرتبط از اقدامات ضروري است كه در برنامه‌هاي پليس استان به صورت دقيق هدف‌گذاري شده است.

غلامزاده در پايان با ابراز خرسندي از همکاري خوب مردم در شناسايي نقاط آلوده و معرفي موادفروشان به پليس، گفت: اجراي اين طرح در 6 ماه دوم سال جاري به قوت خود باقي است و هم‌استاني‌هاي عزيز مي‌توانند در صورت مشاهده مصاديق مجرمانه در سطح جامعه که هنجارهاي اجتماعي را مورد تهديد قرار مي‌دهد، بلافاصله با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس بگيرند تا در اسرع وقت به موضوع رسيدگي شود.

انتهاي پیام1026ج /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۷:۵۱

6 Mar 2020