۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۰۹۲۵
با هدف هماهنگي براي ماه

نشست همفکري مسئولين هيات مذهبي شهرستان لردگان برگزار شد

نخستين گردهمايي مداحان و مسئولان هيئت هاي مذهبي شهرستان لردگان با حضور امام جمعه لردگان در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي لردگان برگزار شد.
نشست همفکري مسئولين هيات مذهبي شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس آبرود، مسئول روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان؛ با بيان اين خبر گفت: باتوجه به فرا رسيدن ماه محرم ماه سوگواري سرور و سالار شهيدان و براي هماهنگي بيشتر در بين هيئت هاي مذهبي شهرستان و مداحان اهل بيت (ع) براي اجراي باشکوه مراسم عزاداري در ماه محرم گردهمايي  هيئت هاي مذهبي و مداحان اهل بيت (ع) در دهم مهر 95 در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان برگزار شد.

وي افزود در اين گردهمايي احمدرضا خدري سرپرست اداره تبليغات اسلامي لردگان با عرض خيرمقدم و خوش آمد گويي به حاضرين در جلسه گفت: عاشورا آغازي براي تداوم اسلام ناب محمدي بود و همه ما بايد تمام تلاش خود را براي  حفظ عاشورا و اهداف آن انجام دهيم.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام انصاري امام جمعه شهرستان لردگان، امام حسين (ع) را الگوي به تمام معنا براي مسلمانان برشمرد و گفت: در عزاداري ها چشم و هم چشمي و رقابت را بايد کنار گذاشت و هر چه قدر اين برنامه ها با اخلاص تر باشد ماندگاري و اثر گزاري بيشتر دارد.

سرهنگ نجفي فرمانده نيروي انتظامي شهرستان نيز اضافه کرد: تکيه بر خدا باعث بزرگي و عزت مي شود و عاشورا يعني رفع تهديد و افزايش امنيت.

وي در ادامه از حاضرين در جلسه خواست امنيت، نظم و انضباط، دوري از رقابت کشي، حفظ حرمت ماه محرم  و رعايت حال مردم را در برنامه هاي عزاداري سر لوحه کار خود قرار دهند.

در پايان سيروس محمدي مداح اهل بيت (ع) به مداحي و سوگواري پرداخت و گردهمايي با توزيع بسته هاي فرهنگي، پذيرايي و اقامه نماز ظهر و عصر خاتمه يافت.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۸:۳۸

1 Feb 2020