۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۷۲۱۸
در هفته دولت

هفت هزار و 400 نفر در شهرستان لردگان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

با افتتاح عملیات گازرسانی، در روستاي هاي سونک، مسن، سرتنگ و بوگر بيش از 1600 خانوار با جمعيتي بالغ بر 7400 نفر از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.
هفت هزار و 400 نفر  در شهرستان لردگان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند
به گزارش جهان بین نیوز، در اين مراسم سليماني استاندار استان چهارمحال و بختياري گفت: امروز در شهرستان لردگان و در روستاي هاي سونک، مسن، سرتنگ و بوگر بيش از 1600 خانوار با جمعيتي بالغ بر  7400 نفر از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.

ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان نيز گفت: عملیات اجرایی گاز رساني در منطقه پشت کوه فلارد در روستا هاي شاه نجف، دهنو، سپيدار، اکبر آباد، اسلام آباد، بيژگن و دم آب همزمان با این افتتاح در اين مناطق شروع به کار نمود.

وي افزود: هفته دولت فرصت مغتنمي است تا از دولتمردان شهيد و خدوم ملت بويژه شهيدان رجايي و باهنر که اسوه هاي خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند تجليل به عمل آورده و در پيمودن راه شهيدان و تحقق منويات آنان ميثاق تازه کنيم .

فرماندار لردگان بيان داشت: 16 پروژه در قالب هاي آموزشي، راه، بهداشت و درمان و طرح هاي روستايي و اشتغالزايي با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد ريال در طول هفته دولت با حضور مسئولان محلي و استاني تقديم مردم شريف می شود.

کريمي، به بعضي از  پروژه هاي افتتاح شده در اين شهرستان اشاره نمود وگفت: اجراي طرح هادي روستاي ده ترکان با اعتبار 209 ميليون تومان، بهسازي آسفالت جاده زرين درخت- درکه با اعتبار 450 ميليون تومان، مزرعه پرورش ماهي 28 تني آقاي ابوذر صالح نادري با اعتبار بالغ بر 450 ميليون تومان، مزرعه پرورش ماهي 10 تني آقاي بهزاد نادري با اعتبار بالغ بر 300 ميليون تومان، بهسازي آسفالت جاده ارتباطي روستاي تل ماران با طول 2 کيلومتر و اعتبار 200 ميليون تومان، اجراي طرح هادي روستاي تل ماران با اعتبار 595 ميليون تومان، اجراي طرح هادي روستاي شش‌بهره با اعتبار 130 ميليون تومان از جمله طرح ها و پروژه هايی بود که با همکاري ادارات شهرستان و استان افتتاح گرديد.

پايان خبر/ع
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۷:۵۶

31 Dec 2019