۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۹۶۴۸
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام علي (ع) خبرداد؛

برگزاري مراسم روح‌بخش دعاي کميل در شهرستان فارسان

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام علي (ع) گفت: مراسم روح‌بخش و نوراني دعاي کميل با حضور پرشور عاشقان به اهل‌بيت (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهداء شهر فارسان برگزار مي‌شود.
برگزاري مراسم روح‌بخش دعاي کميل در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار احمد محمدي دوست، با اعلام اين خبر، اظهار کرد: مراسم روح‌بخش  و نوراني دعاي کميل با حضور پرشور عاشقان به اهل‌بيت (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهداء شهر فارسان برگزار مي‌شود.
 
وي افزود: دعا و نيايش، توسلي عاشقانه و پيوند موجودي بسيار ضعيف و کوچک به موجودي بي‌نهايت بزرگ و با عظمت است.
 
وي اظهار داشت: دعا نشانه خشوع جان در برابر جانان و اظهار نياز به پيشگاه حضرت بي‌نياز است و دعا حقيقتي است که ميدان حضور آن تمامي پديده‌ها و همه ممکنات است چراکه مجموعه آفرينش رو به سوي ذات احديت دارند.
 
وي تصريح کرد: دعاي کميل دعاي حضرت اميرالمؤمنين (ع) به کميل ابن زياد است که داراي محتوايي ملکوتي براي بندگان مومن خدا مي‌باشد و با قرائت آن متوئان دل  صیقل داد.
 
وي بيان داشت: اين دعاي شريف با اجتماعات سنگين و پرشوري تشکيل مي‌شود که داراي معنويت و روحانيّت خاصّي است و اين معنويت را مي‌توان در چهره جوانان و نوجواناني که در اين محفل نور و صفا شرکت مي‌کنند و مشغول خواندن اين دعاي شريف هستند مشاهده کرد.

انتهای پیام106ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۳۲

31 Dec 2019