کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام علي (ع) خبرداد؛

برگزاري مراسم روح‌بخش دعاي کميل در شهرستان فارسان

7 مرداد 1395 ساعت 16:36

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام علي (ع) گفت: مراسم روح‌بخش و نوراني دعاي کميل با حضور پرشور عاشقان به اهل‌بيت (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهداء شهر فارسان برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار احمد محمدي دوست، با اعلام اين خبر، اظهار کرد: مراسم روح‌بخش  و نوراني دعاي کميل با حضور پرشور عاشقان به اهل‌بيت (ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهداء شهر فارسان برگزار مي‌شود.
 
وي افزود: دعا و نيايش، توسلي عاشقانه و پيوند موجودي بسيار ضعيف و کوچک به موجودي بي‌نهايت بزرگ و با عظمت است.
 
وي اظهار داشت: دعا نشانه خشوع جان در برابر جانان و اظهار نياز به پيشگاه حضرت بي‌نياز است و دعا حقيقتي است که ميدان حضور آن تمامي پديده‌ها و همه ممکنات است چراکه مجموعه آفرينش رو به سوي ذات احديت دارند.
 
وي تصريح کرد: دعاي کميل دعاي حضرت اميرالمؤمنين (ع) به کميل ابن زياد است که داراي محتوايي ملکوتي براي بندگان مومن خدا مي‌باشد و با قرائت آن متوئان دل  صیقل داد.
 
وي بيان داشت: اين دعاي شريف با اجتماعات سنگين و پرشوري تشکيل مي‌شود که داراي معنويت و روحانيّت خاصّي است و اين معنويت را مي‌توان در چهره جوانان و نوجواناني که در اين محفل نور و صفا شرکت مي‌کنند و مشغول خواندن اين دعاي شريف هستند مشاهده کرد.

انتهای پیام106ج /590پ


کد مطلب: 29648

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29648/برگزاري-مراسم-روح-بخش-دعاي-کميل-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir