۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۹۷۹۲
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان چهارمحال و بختياري:

گروه‌هاي تخصصي نمايش کودک در چهارمحال و بختياري تشکيل شد

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري گفت: گروه‌هاي تخصصي نمايش کودک در اين استان تشکيل شد و سه گروه تئاتر در حوزه کودک و نوجوان در مراکز فرهنگي شهرکرد انتخاب و به اجراي نمايش خواهند پرداخت.
گروه‌هاي تخصصي نمايش کودک در چهارمحال و بختياري تشکيل شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، فرزاد رحيمي مديرکل کانون، با اشاره به هنرهاي نمايشي اظهار کرد: سه گروه تئاتر در حوزه کودک و نوجوان در مراکز فرهنگي شهرکرد انتخاب و به اجراي نمايش خواهند پرداخت.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري بيان داشت: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته ترويج و گسترش کمي و کيفي حوزه تئاتر کودک و نوجوان در اين استان انجام مي‌شود.

 وي عنوان کرد: کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري با ارائه فراخوان در مراکز فرهنگي و هنري شهرکرد و بخش آزاد با استقبال 230 نفر از علاقمندان هنر نمايش روبه‌رو شد که پس از اجراي تست و انتخاب نهايي توسط اساتيد اين حوزه 51 نفر موفق به راهيابي به انجمن تئاتر کودک و نوجوان اين استان شدند.

رحيمي، تشکيل گروه‌هاي حرفه‌اي در زمينه نمايش صحنه‌اي، عروسکي، زنده و توليد آثار فاخر هنري در اين زمينه را از جمله اهداف تشکيل اين گروه‌ها عنوان کرد.

مديرکل کانون با اشاره به اينکه دو گروه نوجوان و يک گروه کودک در اين انجمن مشغول به فعاليت خواهند شد، تصريح کرد: تمهيداتي براي فعاليت اعضاي مراکز کانون در حوزه نمايش حرفه‌اي در نظر گرفته شده و تلاش مي‌شود گروه‌هاي نمايش به صورت حرفه‌اي در سراسر اين استان فعال شوند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۴:۳۷

6 Jan 2020