۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۲۷۹۹۲
ستاندار در ديدارهاي نوروزي با قشرهاي مختلف:

سال ۹۴، دوران سختي براي كشور و چهارمحال و بختياري بود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان در سال گذشته، به لحاظ شرايط مالي و اقتصادي، سالي سخت را گذراند.
سال ۹۴، دوران سختي براي كشور و چهارمحال و بختياري بود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري، در ديدارهاي نوروزي ائمه جمعه و جماعت، گروه‌هاي سياسي، قشرهاي مختلف، مديران كل و كارمندان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: البته مديريت ارشد استان در سال گذشته با مديريت بر منابع و دريافت اعتبارات از محل‌هاي مختلف، توانست نسبت به ساماندهي اوضاع مالي و اقتصادي استان اقدام كند.

وي تأكيد كرد: علاوه‌بر مشكلات مالي و اقتصادي كشور در سال گذشته، اما روند اجرايي تمامي پروژ‌هاي چهارمحال و بختياري در حوزه‌هاي مختلف فعال بود.

سليماني دشتكي افزود: البته در دوران پسابرجام و در سال جاري، شرايط كشور و چهارمحال و بختياري به لحاظ مالي و اقتصادي بهبود اساسي مي‌يابد.

وي تصريح كرد: مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري بايد در سال جاري نسبت به برنامه‌ريزي براي جذب اعتبارات ملي در حوزه‌هاي مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: در سال ۹۴، وجود همدلي، همفكري و تعامل بين مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف، يكي از مهم‌ترين دلايل دستيابي به موفقيت‌هاي گوناگون در اين استان بوده است.

وي اضافه كرد: در سال جاري نيز بايد با كوشش و تلاش جدي‌تري نسبت به اجراي پروژه‌هاي مختلف و همچنين تكميل و بهره‌برداري طرح‌هاي نيمه تمام اقدام شود.

سليماني دشتكي عنوان داشت: دولت يازدهم از ابتداي فعاليت خود تاكنون با توجه ويژه به مناطق كمتر توسعه‌يافته و غيربرخوردار مانند چهارمحال و بختياري، نقش مهمي در پيشبرد روند اجرايي پروژه‌هاي گوناگون در اين مناطق داشته است.

افزوده مي‌شود، مديران كل و كارمندان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در ديدارهاي جداگانه با استاندار، فرارسيدن نوروز باستاني را به وي شادباش گفتند.

انتهاي پيام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۱:۳۲

8 Jan 2020