۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۶۹۰۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

با همه ظرفیت‌ها برای افزایش حلاوت و شیرینی برنامه‌های دهه فجر تلاش کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر یک ضرورت است و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در این استان برای افزایش حلاوت و شیرینی برنامه‌های این دهه بهره ببریم.
با همه ظرفیت‌ها برای افزایش حلاوت و شیرینی برنامه‌های دهه فجر تلاش کنیم
جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در طول دهه فجر ضرورت دارد و باید سعی کنیم این موضوع در برنامه‌ها دیده شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین واقعه عصر حاضر است افزود: باید برای ماندگاری این واقعه مهم در ذهن جوانان و معرفی آن با همه توان وارد عمل شویم و سعی کنیم برای برگزای آن از همه ظرفیت‌ها بهره برده تا در جریان برگزاریجشن‌ها جوانان را با حال و هوای روزهای اوایل انقلاب آشنا سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر یک ضرورت است و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در این استان برای افزایش حلاوت و شیرینی برنامه‌های این دهه بهره ببریم.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان با تبیین اهمیت و ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر امسال تاکید کرد: با توجه به تحولات سیاسی که در کشور و منطقه و روابط بین‌المللی ایران اسلامی با دنیا رخ داد، چشم همه به این دهه است که مردم چگونه جشن پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می گیرند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۴۸

29 Jan 2020