۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۳۰۰۰۶
سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان خبر داد:

120 ميليون تومان اعتبار جهت ساماندهي گلزارهاي شهدا

سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان از اعتباري بالغ بر 120 ميليون تومان جهت ساماندهي گلزارهاي شهدا شهر گوجان و روستاهاي کران وگوشه خبر داد.
120 ميليون تومان اعتبار جهت ساماندهي گلزارهاي شهدا
به گزارش جهانبین نیوز، مرداس طاهري در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار  به مناسبت سالروز ورود آزادگان گفت:26 مرداد سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به ميهن اسلامي ماست  که به همين مناسبت برنامه هايي را جهت تجليل از اين عزيزان  وهمچنين سرکشي از خانواده هاي معظم شهدا در نظر دايم.

وي تصريح کرد:آرامش، آسايش، عزت و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون و مديون دلاوري، ايثارگري و فداکاري بزرگمرداني است که با تأسي از مکتب اهل بيت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشاني ايران اسلامي را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.

وي اظهار داشت: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز و صبور به ميهن اسلامي يادآور ايمان راسخ بزرگ مرداني است که در برابر همه ناجوانمردي هاي دشمنان ايستادند و از شکنجه ‏هاي مزدوران بعثي هراسي به خود راه ندادند.

طاهري در ادامه افزود:اعتباري بالغ بر 120 ميليون تومان جهت ساماندهي گلزارهاي شهدا شهر گوجان و روستاهاي کران وگوشه  در نظر داريم تا بتوانيم گلزار شهدا اين دو روستا  و شهر گوجان را تکميل  و ساماندهي کنيم،همچنين جاده منتهي به گلزار شهدا روستاي کران در دست احداث واقدام مي باشد.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۱۵

2 Feb 2020