۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۶۹۶۶
به بهانه حمله با چاقو؛

جنایت وحشتناک صهیونیست‌ها در کشتن دختربچه 13 ساله

یک سرباز گارد امنیتی رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه و جنایت‌کارانه در کرانه باختری یک دختر بچه 13 ساله فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رساند.
جنایت وحشتناک صهیونیست‌ها در کشتن دختربچه 13 ساله
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، یک سرباز گارد امنیتی رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه و جنایت‌کارانه در کرانه باختری یک دختر بچه ۱۳ ساله فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رساند.

به نوشته خبرگزاری‌ها پلیس صهیونیستی ادعا می‌کند این دختربچه قصد داشته با چاقو به این سرباز حمله کند که وی فقط از خود دفاع کرده است! مادر این نوجوان ادعای پلیس صهیونیستی را رد کرده است.

این درحالی است که پلیس اسراییل باید ابتدا به این سوال پاسخ دهد که چگونه ممکن است نوجوان کم سن‌وسالی آن هم دختر بتواند با چاقو به یک سرباز تا بن دندان مسلح اشغالگر که از حیوانات وحشی نیز درنده‌تر هستند؛ حمله کند.

و اینکه چگونه ممکن است که این سرباز آموزش دیده راهی حیوانی‌تر از شلیک به این دختربچه برای جلوگیری از چاقو خوردنش نداشته باشد.

به نوشته رویترز (reuters) حداقل ۱۵۰ فلسطینی در جریان انتفاضه سوم بدست نیروهای غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. این در حالی است که فقط ۲۵ صهیونیست کشته شده‌اند.





انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۵۹

27 Dec 2019