۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۷۶۰۳
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد:

سهم خواهی معضل اساسی انتصابات استانی/وحدت لازمه رشد چهارمحال وبختیاری است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد گفت: آب، اشتغال و راه های استان سه معضل و مساله اساسی در استان بوده که تنهابا وحدت می توانیم استان را آباد کنیم.
سهم خواهی معضل اساسی انتصابات استانی/وحدت لازمه رشد چهارمحال وبختیاری است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: وحدت در استان ما یکی از ضرورت های اساسی است.

نکونام توجه به وحدت درونی استانی را یکی از الزامات در چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: مسائلی چون آب، اشتغال و رفع معضل بیکاری، راه های استان که مدام حادثه آفرین بوده، محرومیت زدایی همه اینها مثال هایی است که نیاز به وحدت همه جانبه داشته و باید هم و غم همه برای آبادانی استان قرار بگیرد.

وی سهم خواهی را یک معضل اساسی در انتصابات در پست های مختلف را یک ضعف بزرگ عنوان و گفت: خیلی ها قصد تحمیل داشته و هیچ منفعتی برای استان در نظر ندارند بایستی در برابر اینها ایستاد مشورت امری مطلوب بوده اماباید مراقب بود تا کسی چیزی را تحمیل نکند و مدیرانی لایق را منتصب کنیم.

امام جمعه شهرکرد نبود ثبات در مدیریت ها را یکی از ضعف های استان دانست و گفت: لزومی ندارد همه مدیران عوض شوند آنهایی که عملکرد خوب داشته و به نفع استان کار می کند؛ می توانند بمانند.
نکونام به شب یلدا و آغاز فصل زمستان اشاره و گفت: صله رحم هرچه تقویت شود خوب است اماباید مراقب ریخت و پاش در این مناسبت هابود؛ به شدت باید اقتصادی زندگی کنیم و از ریخت و پاش ها باید جلوگیری کنیم.

وی به یاد فقرا در این مناسبت ها را امری پسندیده عنوان کردو گفت: باید به فکر همدیگر بود این کمک به همدیگر برکت را به زندگی می آورد.

نکونام لهو و لعب در این مجالس را عامل غضب و قهر خدادانست و افزود:  مجالس هاباید مجالس نورباشد و با گفت وگوهای خوب و پر محتوامحیطی شاد بپاکنیم تا مورد غضب پروردگار قرار نگیریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و اسلام همیشه از خشونت بیزار بوده و همیشه تاوان این مسئله را داده است، جمهوری اسلامی شهید مفتح، شهید مطهری، شهید رجایی، شهدای هسته‌ای و سایر شهدای ترور را فدا کرده و همیشه از خشونت بیزار بوده و این بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی است.

نکونام با بیان اینکه نظام سلطه نمی‌خواهد این موضوع را بفهمد که جمهوری اسلامی بیزار از خشونت و افراطی‌گری است، تشریح کرد: نظام سلطه امروز در اوج خشونت و ظلم قرار دارد؛ تروریست می‌پروراند و در فلسطین آشوب به پا می‌کند و شعارهای زیبا چون حقوق بشر و آزادی و ... سر می‌دهند.

وی ضمن نابخردانه دانستن سخنان ترامپ در خصوص مسایل فلسطین اشغالی گفت: امروز مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد مسیر را شناخته و با قدرت ایستاده و امیدوارند به آینده قدس شریف؛ امروز انتفاضه شکل گرفته است و مردم به خوبی در دفاع از قدس ایستاده و جایگاه این مکان را به عنوان یک مسئله مهم جهان اسلام شناخته‌اند؛ امروز همه می‌دانیم که مسئله مستکبران قدس نیست و آن‌ها گام به گام پیش خواهند آمد و نگرانی آنان از جهان اسلام است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۹:۴۱

1 Jan 2020