۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۷۳۴۴

آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب به سلامت محصولات آسیب می‏‌زند

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب به سلامت محصولات آسیب می‏‌زند از کشاورزان خواست تا با آب سالم محصولات خود را آبیاری کنند.
آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب به سلامت محصولات آسیب می‏‌زند
ناصر واحد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به این موضوع که تولید محصول سالم نیازمند استفاده از آب سالم است گفت: مدتی است برخی از کشاورزان شهرستان شهرکرد به جای استفاده از آب سالم برای آبیاری مزارع خود از آب فاضلاب استفاده می کنند که ادامه این روند می تواند مشکلاتی را در تولید محصول سالم ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم در استفاده از محصول سالم، کشاورزان باید استفاده از روش های علمی کشاورزی مثل استفاده کمتر از سموم، مبارزه بیولوژیکی و استفاده از کودهای طبیعی را مورد توجه خود قرار دهند.

واحد، مدیریت صحیح، کاشت به موقع و عملیات خاکریزی را از عوامل رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: بخش مهمی از سلامت جامعه مدیون استفاده از محصولات کشاورزی سالم و اورگانیک است.

مدیر جهاد شهرستان شهرکرد در پایان از کلنگ‌ زنی فاز دوم انتقال آب سد بیکان منطقه هارونی با اعتباری بیش از ۱۰هزار میلیون ریال خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۸:۳۹

1 Jan 2020