۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۸۷۴۹
معاون تهذیب حوزه علمیه قم:

مبارزه با آمریکا یک مبارزه مکتبی است/ دشمن‎ستیزی ملت ایران برخاسته از مکتب حسین(ع)است

مبارزه با آمریکا برخاسته از متن تشیع علوی است و امروز ملت ایران با شعارهای استکبارستیزی خود به ندای امام علی(ع) و امام حسین(ع) لبیک گفته است.
مبارزه با آمریکا یک مبارزه مکتبی است/ دشمن‎ستیزی ملت ایران برخاسته از مکتب حسین(ع)است
به گزارش خبرنگار جهانبین‌نیوز، حجت‌الاسلام همتیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم ظهر امروز در مراسم ویژه 13 آبان در میدان امامزادگان حلمیه و حکیمه خاتون شهرکرد اظهار کرد: روز عاشورای امسال مصادف شده با روز مبارزه با استکبار جهانی و این تقارن ملت ایران را در راه مبارزه با مستکبران مصمم‌تر می‌کند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، بر ضرورت استواری و پایداری در راه دین خدا تاکید کرد و گفت: خداوند همانطور که در قرآن به مومنان نوید داده که پیروزی نهایی از آن مومنان است از آن‌ها می‎خواهد که از کمی تعداد خود نهراسند و مایوس نشوند چراکه خداوند آن‌ها را یاری می‎دهد.

همتیان تصریح کرد: نمونه بارز این این آیه مشمول حال ملت مومن ایران شد چراکه روزی استکبار در این مرز و بوم جولان می‎داد اما خدا ملت ایران را پناه داد و امروز ما یک ملت قدرتمند و باصلابت هستیم و روی پای خود ایستاده و به راه خود ادامه می‎دهیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه قم، ایران را ام‌القری جهان بشریت دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی بهترین مرکز امن و امیدواری برای آزادیخواهان جهان شده است.

همتیان با بیان اینکه مبارزه با آمریکا یک مبارزه مکتبی است، تصریح کرد: مبارزه با آمریکا برخاسته از متن تشیع علوی است و امروز ملت ایران با شعارهای استکبارستیزی خود به ندای امام علی(ع) و امام حسین(ع) لبیک گفته است.

وی ادامه داد: همچنین دشمن‎ستیزی ملت ایران برخاسته از مکتب حسین(ع) و این راه را امام راحل و رهبر فرزانه کشور از امام حسین(ع) فراگرفته‎اند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۸:۵۹

9 Jan 2020