۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۳۰۱۱
یکی از کارگران کارخانه فولاد سفیددشت:

فولاد سفیددشت، بزرگ ترین کارخانه استان نیازمند حمایت مسئولان است

یکی از کارگران کارخانه فولاد سفیددشت گفت: کارخانه فولاد سفیددشت بزرگ ترین پروژه در این استان است اما هیچ حمایتی از سوی مسئولین از آن نمی شود و به همین دلیل 65 درصد آن به فولاد مبارکه واگذار شده است.
فولاد سفیددشت، بزرگ ترین کارخانه استان نیازمند حمایت مسئولان است
یکی از کارگران کارخانه فولاد سفیددشت که در این تجمع حاضر بود در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ با اتاکید بر اینکه به ما نگوید معترض  اظهار کرد:ما معترض نیستیم همیشه فشار بر روی قشر کارگر بوده و عدم حمایت از ما موجب شد تا اینجا تجمع کنیم و از استاندارکمک بخواهیم.

این کارگر با اشاره به اینکه چرا استان ما ازخودش هیچ صنعتی ندارد و بیشتر صنایع مهم و اساسی استان در دست استان اصفهان است افزود: بخش های مهمی از صنایع استان، آب استان و... را از دست دادیم چون استاندار حمایت درستی از داشته های استان ندارد.

چرا استاندار از صنایع و داشته های استان حمایت نمی کند؟

وی خاطرنشان کرد: استاندار مه همیشه از سفیددشت به عنوان یک سرمایه عظیم صحبت می کند اما وقتی این کارخانه صنعتی نیاز به حمایت دارد پشت آن را خالی کرده هیچ حمایتی نمی کند.

این کارگر با اشاره به اینکه 65 درصد از فولاد سفیددشت به فولاد مبارکه واگذار شده است خاطرنشان کرد: تنها دلیل این واگذاری عدم حمایت از صنایع در استان است و با وجود همه تاکیدات رهبر معظم انقلاب هیچ یک از مسئولین اقدامی نداشته اند، اگر از کارخانه فولاد سفیددشت حمایت شود فازهای دیگر نیز راه اندازی می شوند.

بزرگ ترین کارخانه استان نیازمند حمایت مسئولان است

رمضانی روابط عمومی فولاد سفیددشت در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ما امروز در این مکان تجمع کردیم چون کارگران فولاد سفیددشت امنیت جانی ندارند و خواستار حمایت مسئولان از این کارخانه و کارگران آن هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد معتقدند باید در بخشی که خودشان می خواهند به کارگیری شوند افزود: این درحالی است که به این افراد کار در فاز دوم کارخانه پیشنهاد شده است و آن ها قبول نمی کنند.

رمضانی اضافه کرد: فولاد سفیددشت بزرگ ترین پروژه در این استان است اما هیچ حمایتی از سوی مسئولین از آن نمی شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۱۷

30 Dec 2019