۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۸۷۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام اعتکاف به صورت اینترنتی در استان آغاز شده است و داوطلبان به حضور در این مراسم معنوی می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اعتکاف به نشانی www.etekafchb.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.
آغاز ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ثبت نام اعتکاف به صورت اینترنتی در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان به حضور در این مراسم معنوی می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اعتکاف به نشانی www.etekafchb.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند افزود: فهرست مساجد آماده برای برگزاری اعتکاف در شهرستان‌ها و روستاها به مرور به این سامانه افزوده می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری این مراسم معنوی در تاریخ  ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه خبر داد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه ها و همچنین مسئول تشکل های دانش آموزی پیش بینی می شود امسال اعتکاف دانشجویی و دانش آموزی نیز برگزار شود.

جعفری با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف همه ساله از روز سیزدهم تا پانزدهم رجب ماه برگزار می شود گفت: معتکفین در این سه روز به راز و نیاز با معبود خود می پردازند و روزه‌دار هستند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۱:۲۹

21 Jan 2020