۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۲۹۵۱۱
نماينده ولي‌فقيه در جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري:

تحقق اقتصاد مقاومتي اولويت کاري جهاد کشاورزي است

نماينده ولي‌فقيه در جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: جهاد کشاورزي افتخار مي‌کند در بين مردم است و براي تحقق اقتصاد مقاومتي که تنها راه نجات کشور است از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.
تحقق اقتصاد مقاومتي اولويت کاري جهاد کشاورزي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام ابراهيم دهقان نماينده ولي‌فقيه در جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در مراسم توديع و معارفه رئيس جهاد کشاورزي اردل برگزار شد از اقتصاد مقاومتي به عنوان بزرگ‌ترين حربه در مقابل دشمنان ياد و تاکيد کرد: شعار سال مبني‌بر "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" به منزله نسخه شفابخش کشور است.

دهقان با بيان اينکه شعار سال بايد نقشه راه مسئولان باشد افزود: جهاد کشاورزي افتخار مي‌کند در بين مردم است و براي تحقق اقتصاد مقاومتي که تنها راه نجات کشور است از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.

دهقان اظهار کرد: مسئوليت‌ها امانتي است که نظام جمهوري اسلامي ايران به خادمان ملت مي‌دهد و بنابراين بايد پذيرش مسئوليت باهدف خدمت به مردم باشد.

نماينده ولي‌فقيه در جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر پيگيري و اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در زمينه کشاورزي گفت: توجه به اقتصاد مقاومتي و خدمتگزاري به قشر کشاورزي بايد سرلوحه کاراين مجموعه باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۵:۳۷

29 Jan 2020