۰
plusresetminus
يادواره سردارشهيد حسينعلي ترکي، شهيد شاخص بسيج کارگري و ۱۴هزار شهيد کارگر کشور با حضور مسئولين کشوري و استاني در شهرکرد برگزار شد.
يادواره سردار شهيد حسينعلي ترکي شهيد شاخص بسيج کارگري و ۱۴هزار شهيد کارگر کشور در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر در اين يادواره که صبح امروز با حضور بيش از دو هزار نفر از مردم، مسولين و خانواده هاي شهدا در شهرک صنعتي شهرکرد برگزار شد، سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فداکاري هاي کارگران در جنگ تحميلي گفت: اگر حماسه از خود گذشتگي و ايثار اين شهيدان در تاريخ پر افتخار ميهن رقم نمي خورد ديگر نام جمهوري اسلامي به معناي حقيق درخشندگي نداشت.

سردار نقدي افزود: شهيد حسينعلي ترکي نمونه بارز اجراي اقتصاد مقاوتي است چرا که او در بحبوحه انقلاب و جنگ، تنها دارايي خود، اتوبوسش را براي ساخت مدرسه و حمام عمومي در زادگاه خود نثار مي کند.

وي نقش شهداي کارگر در بعد از انقلاب اسلامي را بسيار چشمگير قلمداد کرد و افزود: اگر نبود اين از خود گذشتگي هاي شهيدان امروز تاريخ کشور ما به بلنداي افتخار نمي رسيد.


سردار رضامحمد سليماني، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان هم در اين همايش نقش کارگران را در چرخه صنعت کشور کليدي عنوان کرد و خاطرنشان کرد: جوانان اين مرزو بوم بايد در تمامي دوران از شهدا بويژه شهيدان کارگري درس مقاومت ايستادگي و از خودگذشتگي را سرمش قرار داده و رهرو آنان باشند.

اجراي دکلمه، قرائت "نامه اي به پدر" توسط دختر شهيد حسينعلي ترکي و توزيع کتاب "خداحافظ رفيق" ، برپايي نمايشگاه شهيد شاخص کارگري کشور، کلیپ فرهنگي، رونمايي از تنديس شهيد شاخص کارگري سال ۹۴از جمله برنامه هاي اين يادواره بوده است.



انتهاي پيام/1020ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۱:۳۶

27 Dec 2019