۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۲۳۱۲۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

پيام شهداي غواص بيدار باشي براي ملت ايران بود/ مسئولان نبايد منتقدان مذاکرات هسته اي را تحقير کنند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که مسئولان نبايد منتقدان و مخالفان مذاکرات هسته اي را تحقير کنند، تصريح کرد: مسئولان بايد منتقدان را به عنوان سرمايه بسيار عالي براي مذاکره کنندگان قرار دهند.
پيام شهداي غواص بيدار باشي براي ملت ايران بود/ مسئولان نبايد منتقدان مذاکرات هسته اي را تحقير کنند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که مذاکرات هسته اي تقريبا ۱۲ سال با شش کشور قدرتمند جهان در جريان است، اظهار کرد: طرف هاي مقابل ايران در مذاکرات هسته اي اهل خدعه، زياده خواهي و عهد شکني هستند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با تاکيد براين که مذاکره کنندگان و دولتمردان ايران نبايد نسبت به نگراني هاي بيجا و ساختگي آمريکا توجهي داشته باشند گفت: تيم مذاکره کننده هسته اي ايران نبايد فرايند طولاني و بي ضابطه اعتماد سازي را قبول کند.

حسين نژاديان تاکيد کرد: در مذاکرات هسته اي بايد انتظارات و مطالبات منطقي بيان شود و از بالابردن توقعات مردم جلوگيري شود.

وي با اشاره به مصاحبه هاي برخي از مسئولين مبني بر اين که با رسيدن به توافق تمام مشکلات اقتصادي برطرف خواهد شد، تصريح کرد: اگر به توافق هم برسيم به اين معني نخواهد بود که طرف مقابل دست از دشمني برمي دارد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که مسئولان نبايد منتقدان و مخالفان مذاکرات هسته اي را تحقير کنند، تصريح کرد: مسئولان بايد منتقدان را به عنوان سرمايه بسيار عالي براي مذاکره کنندگان قرار دهند.

حسين نژاديان با بيان اين که ايران در زمان هشت سال دفاع مقدس در مقابل شرق و غرب بدون خستگي ايستادگي کرد، گفت: بايد به گونه اي عمل کنيم که اگر توافقي هم حاصل نشد و تحريم ها ادامه پيدا کرد کشور اداره شود.

حجت الاسلام حسين نژاديان ضمن بيان اين که در عرصه ژئوپلوتيک و موقعيت جغرافيايي که منشا نگراني اصلي آمريکايي هاست بايد بيشتر سرمايه گذاري کنيم، گفت: ايران از نظر سوق الجيشي و استراتژيک بودن منطقه امتيازهاي بسيار بالايي دارد.

وي ضمن بيان اين که آمريکايي ها به راحتي از منابع انرژي منطقه چشم پوشي نميکنند، افزود: نبايد اين طمع در غرب بوجود آيد که ايران هر توافقي را بهتر از توافق نکردن ميداند زيرا اين موضوع موجب مي شود که طمع دشمن زياد شود.

حسين نژاديان با يادآور شدن سالروز شهادت دکتر مصطفي چمران گفت: خوشبختانه بعد از گذشت چندين سال از دوران هشت سال دفاع مقدس نام و ياد شهيدان و فرهنگ جهاد و شهادت در سراسر ميهن اسلامي برقرار است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به حضور ميليوني مردم تهران و شهرستان ها در مشايعت ۱۷۵ غواص شهيد افزود: حضور گسترده مردم در اين مراسم پيام بسيار مهمي براي دشمنان اسلام و انقلاب داشت که ما اهل ايستادگي و مقاومت هستيم و در مقابل زياده طلبي ها و زورگويي ها تسليم نخواهيم شد.

حسين نژاديان با اشاره به اين که پيام شهداي غواص يک بيدار باش براي ملت ايران بود، گفت: اگر کار به جايي برسد که دشمن دست هاي ما را ببندد نبايد تسليم دشمن و شياطين شويم.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به طرح انتقال آب سبزه کوه به شهرستان بروجن گفت: مسئولان بايد با تلاش هر چه بيشتر اين طرح ملي را عملياتي کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با يادآور شدن هفته قوه قضايئه گفت: اميدواريم در اين هفته شاهد گزارش هاي خوب در مورد زمين خواري، ربا خواري، مفاسد اجتماعي، سرقت، قاچاق و روزه خواري علني از سوي مسئولان قوه قضائيه باشيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۴۶

30 Dec 2019