۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۹۷۹۰
استاندار چهارمحال و بختياري:

دسيسه و توطئه دشمن در جنگ اقتصادي خنثي مي شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر دشمن از جبهه اقتصادي و با زبان تهديد تحريم به جنگ نظام آمده که با همت ملت راه به جايي نخواهد برد.
دسيسه و توطئه دشمن در جنگ اقتصادي خنثي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري روز گذشته در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اظهار کرد: صنعتگران و توليدکنندگان کشور در برهه کنوني در خط مقدم تحريم و تهديد اقتصادي استکبار جهاني قرار دارند و حمايت از آنها دغدغه اصلي دولت است.

وي، خوداتکايي، همدلي و اتحاد امت اسلامي ايران را در جنگ تحميلي و سازندگي وصف ناپذير دانست و تصريح کرد: به ياري خدا دسيسه و توطئه جديد دشمن در جنگ اقتصادي نيز خنثي و بي اثر خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اين استان هم اينک رتبه سوم کشور در پرداخت تسهيلات اشتغال فراگير را کسب کرده و توليدکنندگان با روحيه انقلابي به کار خود ادامه مي دهند.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه کمبود آب در بخش صنعت را از عمده مشکلات شهرکهاي صنعتي شهرستان بروجن عنوان کرد.

خديجه ربيعي فرادنبه وجود پتروشيمي، ۲ کارخانه فولاد و کارخانه سيمان و بيش از ۲۸۰ واحد صنعتي و توليدي بزرگ و متوسط را مزيتي براي اين استان و شهرستان دانست.

وي تصريح کرد: در صورت تکميل پروژه انتقال آب 'ونک' و خط انتقال آب بن - شهرکرد در سال جاري بخش عمده اي از مشکل کمبود آب شهرکهاي صنعتي منطقه برطرف خواهد شد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۹:۰۵

27 Dec 2019