۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۴۴۷۰
امام جمعه شهرکرد:

استحکام پايه هاي نظام در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات

امام جمعه شهرکرد گفت: اقتدار و استحکام پايه هاي نظام را در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.
استحکام پايه هاي نظام در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرکرد،اظهار کرد: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي دشمنان داخلي و خارجي را مايوس و نااميد خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه مردم ما هوشيار و با بصيرت هستند بيان داشت: مردم با حضور خود در پاي صندوق هاي راي و با انتخاب فرد اصلح در تعيين سرنوش خود وملت سهيم خواهند بود و با اقدام خود دشمنان را مايوس مي کنند.

امام جمعه شهرکرد ضمن تبريک نيمه شعبان اذعان داشت: افضل عبادت امت اسلامي انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (ع) کشيدن با کردار خداپسندانه است.

وي گفت: انتظار تنها به عبادت و راز و نياز نيست، بلکه تحرک در راه احياي دين مبين اسلام ناب محمدي (ص) نيز از ويژگيهاي اصلي انتظار است.

نکونام حفظ و صيانت از نظام جمهوري اسلامي که با ريخته شدن خون هزاران شهيد به ثمر رسيد را نمونه بارز انتظار فرج عنوان کرد و گفت: بايد امت اسلامي بکوشند تا پرچم پرافتخار نظام اسلامي را به دست صاحب اصلي آن برسانند که اين يک تکليف ديني - اسلامي مي باشد.

امام جمعه شهرکرد در بخش ديگري از خطبه هاي نمازجمعه، امنيت ايران اسلامي را مديون رشادتهاي سربازان گمنام امام زمان (عج ) دانست و گفت: اينکه ايران در بين ساير کشورهاي بحران زده منطقه در آرامش و امنيت کامل است، نشان از تلاش بي امان سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۸:۴۳

4 Feb 2020