کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

استحکام پايه هاي نظام در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات

22 ارديبهشت 1396 ساعت 17:26

امام جمعه شهرکرد گفت: اقتدار و استحکام پايه هاي نظام را در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرکرد،اظهار کرد: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي دشمنان داخلي و خارجي را مايوس و نااميد خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه مردم ما هوشيار و با بصيرت هستند بيان داشت: مردم با حضور خود در پاي صندوق هاي راي و با انتخاب فرد اصلح در تعيين سرنوش خود وملت سهيم خواهند بود و با اقدام خود دشمنان را مايوس مي کنند.

امام جمعه شهرکرد ضمن تبريک نيمه شعبان اذعان داشت: افضل عبادت امت اسلامي انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (ع) کشيدن با کردار خداپسندانه است.

وي گفت: انتظار تنها به عبادت و راز و نياز نيست، بلکه تحرک در راه احياي دين مبين اسلام ناب محمدي (ص) نيز از ويژگيهاي اصلي انتظار است.

نکونام حفظ و صيانت از نظام جمهوري اسلامي که با ريخته شدن خون هزاران شهيد به ثمر رسيد را نمونه بارز انتظار فرج عنوان کرد و گفت: بايد امت اسلامي بکوشند تا پرچم پرافتخار نظام اسلامي را به دست صاحب اصلي آن برسانند که اين يک تکليف ديني - اسلامي مي باشد.

امام جمعه شهرکرد در بخش ديگري از خطبه هاي نمازجمعه، امنيت ايران اسلامي را مديون رشادتهاي سربازان گمنام امام زمان (عج ) دانست و گفت: اينکه ايران در بين ساير کشورهاي بحران زده منطقه در آرامش و امنيت کامل است، نشان از تلاش بي امان سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 34470

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34470/استحکام-پايه-هاي-نظام-گرو-مشارکت-پرشور-مردم-انتخابات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir