۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۴۵۹۷
در پيامي؛

امام جمعه اردل از حضور مردم در انتخابات تقدير کرد

امام جمعه شهر اردل در پيامي از حضور گسترده مردم ولايتمدار شهرستان اردل در انتخابات تشکر کرد.
امام جمعه اردل از حضور مردم در انتخابات تقدير کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در پي حضور گسترده و حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا امام جمعه شهر اردل در پيامي از مردم انقلابي شهرستان اردل تشکر کرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است؛

حماسه ۲۹ ارديبهشت سال ۱۳۹۶ و حضور يکپارچه ملت بزرگ ايران شکوه وعظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي را بيش از پيش نمايان ساخت و چشم جهانيان را خيره کرد.

فرمايشات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي «مدظله العالي» در ايجاد اين حماسه بياد ماندني بر کسي پوشيده نيست. عزت و عظمت ملت بزرگ ايران و پيشرفت و کمال ايران اسلامي مرهون رهبري حکيمانه ايشان بوده است.

بي شک همانگونه که رهبر عاليقدر انقلاب اسلامي فرمودند، پيروز واقعي اين حماسه بزرگ ملت سرفراز ايران اسلامي است، لذا از عزم انقلابي و ارده خلل ناپذير ملت ايران بويژه همشهريان گرانقدر شهرستان اردل در ايجاد اين جلوه هاي ماندگار و غرور آفرين کمال تقدير و تشکر را بعمل مي آورم.

انشاءالله دستاوردهاي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا توجه بيشتر به محرومان و مبارزه با فساد، تبعيض، بي عدالتي، ايجاد اشتغال، توليد و رفع مشکلات اقتصادي و معيشتي که از مطالبات بحق مردم است، باشد.

از کليه برگزار کنندگان محترم انتخابات در شهرستان اردل، اعم از مجريان، ناظران، بازرسان، نيروي انتظامي و بسيج کمال تقدير و تشکر را بعمل مي آورم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۵:۴۹

5 Jan 2020